  • 1. Data: 2006-03-12 23:17:24
    Temat: Moje gratulacje dla NBP :-)
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <mja@serwer_interii.pl>

    W roku 2001 (grudzień) zaciągneliśmy kredyt w PLN i był wówczas
    oprocentowany stawką 15,96%. Do roku 2006 jego oprocentowanie spadło
    do 5,98%. Tak więc przez 4 lata z kawałkiem oprocentowanie spadło o 10
    punktów procentowych i zbiegło się to z prezesurą Leszka Balcerowicza.

    Gratulacje dla Lecha za trzymanie inflacji w ryzach !

    MJ

  • 2. Data: 2006-03-13 09:05:57
    Temat: Re: Moje gratulacje dla NBP :-)
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Mariusz A. Jasiński" <mja@serwer_interii.pl> napisała:

> [...]
    >punktów procentowych i zbiegło się to z prezesurą Leszka Balcerowicza.
    >
    >Gratulacje dla Lecha za trzymanie inflacji w ryzach !

    Pomijając kwestię samej treści maila, to mógłbyś się zdecydować komu
    gratulujesz. Wbrew pozorom Lech i Leszek to dwa różne imiona.
    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")