  • 1. Data: 2002-08-06 18:40:44
    Temat: Millenium ...
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM-wytnij-to)@interia.pl>

    Witam!

    Kilkanaście dni temu byłem w okolicach dworca PKP w Gdańsku (wysiadłem tak z
    pociągu:-). A że zabrakło mi pieniędzy postanowiłem skorzystać z bankomatu.
    W pobliżu zauważyłem tylko jeden - na ścianie po prawej stronie od
    McDonalda, po lewej stronie od KFC i na przeciw SKM. Nad nim wisiał szyld
    łudząco podobny to tego, który używa Euronet. A że mam kartę mBanku
    postanowiłem skorzystać. Podszedłem i patrzę: naklejka BIG Bank S.A. Ale na
    monitorze na przemian pojawia się logo Millenium oraz napis "Welcome to
    EURONET" na takim samym tle, jakie jest w bankomatach Euronetu. Skoro
    Euronet to Euronet. Więc wypłaciłem 100 PLN. Po powrocie sprawdzam na
    wyciągu: 5 PLN prowizji za wypłatę w obcym bankomacie.

    Co jak co, ale Millenium nie powinno wprowadzać ludzi w błąd! Nie chodzi mi
    o te 5 PLN, ale o zasady!

    Pozdro
    MAX

  • 2. Data: 2002-08-06 19:37:55
    Temat: Re: Millenium ...
    Od: c...@i...pl

    On Tue, 6 Aug 2002 20:40:44 +0200, "MAX"
    <max_kr(NO-SPAM-wytnij-to)@interia.pl> wrote:

    >Co jak co, ale Millenium nie powinno wprowadzać ludzi w błąd! Nie chodzi mi
    >o te 5 PLN, ale o zasady!

    Hehe... A może to mBank nie powinien wprowadzać ludzi w błąd? :)

  • 3. Data: 2002-08-07 08:10:22
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "MAX" <max_kr(NO-SPAM-wytnij-to)@interia.pl> wrote in message

    > Co jak co, ale Millenium nie powinno wprowadzać ludzi w błąd! Nie chodzi
    mi
    > o te 5 PLN, ale o zasady!

    No biedny jestes, 5PLNow mniej, toz to zgroza. To juz problem mBanku a nie
    Millenium.

  • 4. Data: 2002-08-23 17:45:36
    Temat: Odp: Millenium ...
    Od: "Tomasz Nowak" <w...@w...pl>

> [...]
    > Euronet to Euronet. Więc wypłaciłem 100 PLN. Po powrocie sprawdzam na
    > wyciągu: 5 PLN prowizji za wypłatę w obcym bankomacie.

    Euronet się tam pojawił ponieważ to on obsługuje te bankomaty .... a kasę z
    wypłat zbiera właściciel bankomatu.

    Tomasz

  • 5. Data: 2002-08-23 19:49:41
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowak" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > na
    >
    > Euronet się tam pojawił ponieważ to on obsługuje te bankomaty .... a kasę
    > wypłat zbiera właściciel bankomatu.

    Euronet Euronetem - ale IMHO banomaty Millennium wykonuja operacje
    najszybciej ze wszytskich bankomatow jakie do tej pory obslugiwalem. (nawet
    takie cos jak oddawanie karty i drukowanie wyciagu)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-08-26 18:38:53
    Od: s...@p...onet.pl

    mBank podaje prawde w swojej 'tabelce'. Jest 'normalny' Euronet przy glownym
    wyjsciu z dworca i za wyplate w nim mB nie pobierze od Ciebie prowizji.
    Co do sprawy Millenium, to juz kiedys bylo chyba wspominane, ze bankomaty BIG
    BG sa obslugiwane przez Euronet, stad ten napis, ktory zobaczyles i stad cale
    nieporozumienie.
    Pozdrawiam
    Pawel