eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMilleKredyt DOM - najlepszy kredyt hipoteczny wg BusinessWeek › Re: MilleKredyt DOM - najlepszy kredyt hipoteczny wg BusinessWeek
  • Data: 2004-12-10 19:34:39
    Temat: Re: MilleKredyt DOM - najlepszy kredyt hipoteczny wg BusinessWeek
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rafi w swoim poście ma częściowo rację - kredyt brałem ponad dwa lata
    > temu.
    > Podsumowując postaram się przedstawić swoje doświadczenia z Bankiem
    > Millennium:

    Zapomniałem o jeszcze jednej uciążliwości w Millennium. Otóż generują
    wyciągi w ostatni dzień miesiąca, gdzie podają wysokość oprocentowania i
    ratę. W pierwszym dniu kolejnego miesiąca aktualizują stopy procentowe i
    oprocentowanie kredytu i rata się zwiększa. W związku z tym okazuje się, że
    do zapłacenia jest kilkadziesiąt USD więcej. Jak się nie ma rezerwy na
    koncie to rata nie będzie ściągnięta i zostanie to odnotowane w BIK-u.