  • 21. Data: 2012-04-16 12:44:48
    Temat: Re: Mille -- wpłatomaty
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 16 Kwi, 09:25, lucquee <l...@g...com> wrote:
    > Cieszę się, że ktoś też skorzysta sobie z wpłatomatów :P jak coś się pozmienia z
    ich funkcjonowaniem to dam Wam znać. Pozdrawiam lucquee

    Ja także przyłączam się do gratulacji i dziękuję za informację o
    wpłatomatach Euronetu.
    PS Wczoraj testowałem wpłatomat w Złotych Tarasach w Wwie. Wpłata na
    konto w CA została zaksięgowana dziś przed godz. 12-tą. Wnioskuję, że
    czas w jakim wpłata dochodzi na konto docelowe zależy także od
    maszyny. Wpłatomat przy Dw. Centralnym realizuje wpłaty wolniej

  • 22. Data: 2012-04-30 18:03:19
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lukas luki" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    Wpłatomaty millennium - fakt nie mają ich ale to nie znaczy, że nie
    można skorzystać z innych :P

    Ja korzystam dość często z bezpłatnych wpłatomatów euronetu -
    millennium o tym nic nie wie, a szkoda ... Euronet też nie reklamuje
    tej usługi, że dla wszystkich banków działa bez żadnych prowizji za
    wpłatę ... http://www.euronetpolska.pl/p,159,_jak_korzystac.htm

    Czy Millennium nadal przyjmuje wpłaty? Na stronie pojawił sie komunikat
    /wcześniej chyba nie było że/ usługa dostępna jest dla klientów citi i
    aliora.
    http://www.euronetpolska.pl/p,158,_wplatomaty.html

    Pozdrawiam
    as

  • 23. Data: 2012-04-30 18:18:31
    Od: maciekmouse <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 kwietnia 2012 18:03:19 UTC+2 użytkownik Adam S. napisał:
> [...]
    >

    > Czy Millennium nadal przyjmuje wpłaty? Na stronie pojawił sie komunikat
    > /wcześniej chyba nie było że/ usługa dostępna jest dla klientów citi i

    Przyjmuje, przyjmuje... Citi i Alior księgują od razu na koncie, natomiast w Mille
    idzie jak normalny przelew.. Tak było w moim przypadku. Natomiast korzystając i
    informaci na forum w ten sam sposób wpłacam sobie kase na konto w Raiffeisen Banku..
    Kosztuje zeta i musisz znać numer rachunku.. Wszystko było opisane wyżej...

  • 24. Data: 2012-04-30 21:38:37
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]

    korzystając i informaci na forum w ten sam sposób wpłacam sobie kase na
    konto w Raiffeisen Banku.. Kosztuje zeta i musisz znać numer rachunku..

    dzięki

  • 25. Data: 2012-04-30 21:50:15
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 30.04.2012 o 18:18 maciekmouse <m...@g...com> pisze:

> [...]
    > wpłacam sobie kase na konto w Raiffeisen Banku.. Kosztuje zeta i musisz
    > znać numer rachunku.. Wszystko było opisane wyżej...

    Ja ostatnio slyszalem, ze BRE testuje usluge wplat przez Euronet. Mozna
    wiec tez probowac...

    MK

  • 26. Data: 2012-04-30 21:52:01
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 30 Kwi, 21:38, "Adam S." <d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > korzystając i informaci na forum w ten sam sposób wpłacam sobie kase na
    > konto w Raiffeisen Banku.. Kosztuje zeta i musisz znać numer rachunku..

    Uściślijmy - Citi i Alior księgują od razu na koncie ale tylko wtedy
    gdy używamy ich kart. Akurat żadnej nie mam więc empirycznie
    stwierdziłem że idzie to tyle czasu co przelew z innego banku
    (konkretnie z PeKaO SA - testuję w Wwie, może w innych miastach z
    innego). Działa także zastrzeżona karta Inteligo, natomiast odrzucane
    są karty mBanku (delfinek i izzy). Rzecz może ciekawa, ale we
    wpłatomatach Euronetu działa także niespersonalizowana karta
    Eurobanku. Wtedy gdy wpłata dojdzie na zdefiniowane konto w jego
    historii nie widać kto dokonał wpłaty (nadał przelew) :))

  • 27. Data: 2012-05-24 23:54:21
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

> [...]
    > korzystając i informaci na forum w ten sam sposób wpłacam sobie kase na
    > konto w Raiffeisen Banku.. Kosztuje zeta i musisz znać numer rachunku..

    Przedwczoraj wyrobiłem MC Debit w Citi (miłe zaskoczenie, od razu
    wykonali spersonalizowaną) i natychmiast wypróbowałem we wpłatomacie
    euronetu. I tu zonk, dopiero dziś wieczorem zaksięgowali wpłatę!

  • 28. Data: 2012-08-02 21:56:00
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Dziś we wpłatomacie Euronetu wypróbowałem wznowioną kartę Nordei. Przypisany do
    starej numer rachunku do wpłat się zachował. Nic dziwnego, skoro w Nordei wznowiona
    karta ma ten sam numer ( i PIN) co stara