  • Data: 2014-04-06 23:24:09
    Temat: Re: Mille i niesmiertelność
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zaciekawiła mnie ta wypowiedź:

    > Niniejszym ogłaszam potwierdzenie śmierci (nieśmiertelnego
    > jak do tej pory) mojego Konta Internetowego prowadzonego
    > przez bank Millennium. Śmiertelny cios został zadany
    > z pozycji WWW. Wcześniejsze (wielokrotne) próby
    > marmurowe nie przynosiły śmiertelnego efektu.

    otóż był sobie debet, niewielki bo kilkanaście zł.
    przelałem z innego konta na pokrycie debetu, ale
    zanim pieniadze dotarły na konto bank poinformował
    mnie kolejny raz o debecie i podał o kilkadziesiąt
    groszy wyższą kwotę niż ta którą znałem z millenetu

    zaciekawiony zalogowałem się, patrzę konto wyzerowane
    brak jakiegokolwiek minusa (wpłaciłem tylko tyle ile
    wynikało z millenetu a nie tyle ile wynikało z sms-a)

    wniosek internetowy o zamknięcie, dzwoni konsultant
    z jawnego nr 519 coś tam, potwierdzam, mam ustną
    obietnicę zamknięcia w 30 dni.

    jak myślicie - zamkną, czy napiszą coś w stylu "sorry
    nie możemy zamknąć bo nie umiemy liczyć i trza dopłacić"?!