  • 1. Data: 2004-09-24 08:08:48
    Temat: Mbank nie realizuje dyspozycji
    Od: "Ar" <r...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Kiedyś byłem zadowolonym posiadaczem konta w mBanku. Jednak ostanio
    zwątpiłem. Sposób w jaki zostałem potraktowany na mlini przy ostanich
    dwóch dyspozycjach pokazał całkowitą ignorację i olewanie klienta przez
    bank.
    Posiadam w mBnaku KK o dość wysokim limicie. Z racji ubiegania się o kredyt
    mieszkaniowy w innym banku KK obniżało znacznie moją zdolność kredytową.
    Postanowiłem zmniejszyć jej limit. Sprawa była dla mnie bardzo pilna -
    blokowało mi to możliwość złożenia wniosku. Złożyłem stosowną dyspozycję 3
    września. Poprosiłem również o przesłanie mi pocztą potwierdzenia przez bank
    mojego limitu po obniżce. Poinformowano mnie, że dyspozycja zostanie
    zrealizowana w ciągu kilku dni.
    10 września zniecierpliwiony brakiem zmiany limitu zadzwoniłem ponownie na
    mlinię i okazało się ze moje dyspozycje wyparowały. Nikt nie wie dlaczego nie
    zostały zrealizowane. Rozmowy z ekspertem nic nie pomogły. Doroadzono mi abym
    złożył ponownie !!! dyspozycję która zostanie zrealizowana w trybie pilnym
    tego samego dnia. Tak też zrobiłem. Ale na niewiele to się zdało - limit bez
    zmian. 13 wrzesnia zadzwoniłem ponownie - znów nie wiadomo co się dzieje z
    dyspozycją. Ręce mi opadły, Jednak tym razem moja interwencja po 15 minutach
    wiszenia na mlini przyniosła skutek - limit został zmniejszony.
    Jednocześnie 13 września złozyłem ponownie dyspozycję przygotowania dla mnie
    dokumentu potwierdzającego aktualny limit. Mbank zdziera za taki świstek 15
    PLN, no cóż mówi się trudno potrzebny. Miał zostać wysłany do mnie w ciągu
    7 dni kalendarzowych. Dziś mamy 24 września. Ponowiłem właśnie dziś tę
    dyzpozycję bo oczywiście po tej z 13 września nie ma śladu. I nikt nie potrafi
    mi wyjaśnić dlaczego.
    Przecież to żenada - czy tam nikt za nic nie odpowiada ?
    Moja irytacja sięgła zenitu. Co mogę zrobić w tej sprawie? Ktoś ewidentnie nie
    wykonuje swoich obowiążków. Tak być dalej nie może. Gdzie i komu mogę złożyć
    zażalenie ?

    Pozdrawiam serdecznie,
    Arek

    PS. Konto w mBanku mam od kilku lat w zasadzie od samego ich początku. Moje
    regularne miesięczne wpływy na konto znacznie przekraczają średnią krajową - a
    mbank ma mnie w .....

  • 2. Data: 2004-09-24 08:26:15
    Temat: Re: Mbank nie realizuje dyspozycji
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > PS. Moje
    > regularne miesięczne wpływy na konto znacznie przekraczają średnią
    krajową - a
    > mbank ma mnie w .....

    to zdanie mnie rozwalilo
    uwazasz, ze przez to jestes lepszy i maja cie nosic w lektyce?
    a jak ktos ma mniejsze wplywy? to co? jest gorszy?
    wszystkich powinni traktowac rowno i to w najwyzszych standardach
    a skoro tego nie chca czy nie potrafia robic...
    no coz? moze pora zmienic bank?

    kursor

  • 3. Data: 2004-09-24 08:29:29
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > wszystkich powinni traktowac rowno i to w najwyzszych standardach
    > a skoro tego nie chca czy nie potrafia robic...

    To po co te wszystkie konta dla VIPów jak ma być "równo" ;-))) ?

    > no coz? moze pora zmienic bank?

    Też to doradziłabym - niezależnie od tego polecony ze skargą- najlepiej do
    prezesa ;-)

  • 4. Data: 2004-09-24 08:36:08
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > To po co te wszystkie konta dla VIPów jak ma być "równo" ;-))) ?

    mBank ma konta dla VIPow?
    przepraszam, nie wiedzialem ;-)

    kursor

  • 5. Data: 2004-09-24 08:39:10
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > mBank ma konta dla VIPow?
    > przepraszam, nie wiedzialem ;-)

    Nie ma. Przykład z VIPami był po to, żebyś się zastanowił nad tą postulowaną
    "równością" ;-))

  • 6. Data: 2004-09-24 08:43:21
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Nie ma. Przykład z VIPami był po to, żebyś się zastanowił nad tą
    postulowaną
    > "równością" ;-))

    przyklad zrozumialem
    ale skoro wspominany mBank, nie ma takich kont
    to dla mnie oznacza to, ze bez wzgledu, czy ktos ma wplywy
    100 PLN czy 100 000 PLN powinien byc tak samo sprawnie "obsluzony"

    a jak wprowadza tego typu konta to nie mam nic przeciwko
    aby ich posiadacze byli zalatwiani z pelnymi przywilejami z tym zwiazanymi

    kursor

  • 7. Data: 2004-09-24 08:46:55
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ale skoro wspominany mBank, nie ma takich kont
    > to dla mnie oznacza to, ze bez wzgledu, czy ktos ma wplywy
    > 100 PLN czy 100 000 PLN powinien byc tak samo sprawnie "obsluzony"

    W opisanym przypadku tak - człowiek składał przecież typową dyspozycję.

    > a jak wprowadza tego typu konta to nie mam nic przeciwko
    > aby ich posiadacze byli zalatwiani z pelnymi przywilejami z tym zwiazanymi

    Odniosłam wrażenie, że śmiałeś sie raczej z argumentu autora, że będąc
    niezłym klientem nie może doczekać się porządnej obsługi. Argument jak
    argument - moim zdaniem nie najgorszy.

  • 8. Data: 2004-09-24 09:26:55
    Od: "XxXxX" <e...@n...dziala>

    [cut]

    Na Twoim miejscu nie bylbym zdziwiony gdyby Ci policzyli wielokrotnie za te
    potwierdzenia limitu na KK ( X * 15PLN)

    --
    Pozdrowienia

  • 9. Data: 2004-09-24 09:34:23
    Od: "Ar" <r...@N...gazeta.pl>

    kursor <m...@U...wp.pl> napisał(a):

    > krajową - a
    > >

    > to zdanie mnie rozwalilo
    > uwazasz, ze przez to jestes lepszy i maja cie nosic w lektyce?

    Nie czuję się lepszy ani gorszy. Jestem solidnym klientem i wymagam solidengo
    mnie traktowania. Nie wydaje mi się aby moje oczekiwania były jakieś
    szczególne - realizacja przyjętych dyspozycji to noszenie w lektyce?

    > a jak ktos ma mniejsze wplywy? to co? jest gorszy?

    nic takiego nie napisałem - bardzo pochopny wniosek

    > wszystkich powinni traktowac rowno i to w najwyzszych standardach
    > a skoro tego nie chca czy nie potrafia robic...
    > no coz? moze pora zmienic bank?

    tutaj się z Tobą w pełni zgadzam

    Arek

  • 10. Data: 2004-09-24 10:51:48
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > mnie traktowania. Nie wydaje mi się aby moje oczekiwania były jakieś
    > szczególne - realizacja przyjętych dyspozycji to noszenie w lektyce?

    przepraszam, chyba za bardzo Cie napadlem
    i wyszedl z tego atak personalny :-(
    jeszcze raz przepraszam :-)

    uwazam, ze w przypadku mBanku taki argument nie powinien byc stawiany
    tan bank powinien dzialac tak samo dla kazdego klienta
    widac, ze jedyna metoda na nich to rejestrowanie rozmow we wlasnym zakresie
    i gromadzenie wszelkich nazwisk niedysponentek czy niedysponentow,
    z ktorymi mialo sie do czynienia, tak aby byly na nich jakies dowody

    pozdrawiam
    kursor