  • 31. Data: 2009-05-22 12:31:05
    Temat: Re: Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 22 May 2009 03:59:20 -0700 (PDT), MałgosiaK napisał(a):

    > Kojer myślę że lepiej tak niż w ogóle :)
    > Dziękuję za powitanie

    Jak już odpisałem Olgierdowi ja wierzę, że jesteś pracownikiem banku. :)

    --
    Kojer

  • 32. Data: 2009-05-22 12:44:00
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    MarekZ wrote:

    > Nie zrobią tego. Zbankrutowaliby wciagu 48 godzin na skutek
    > rozgoryczenia i emocjonalnej reakcji klientów.

    Nie zbankrutowali gdy wprowadzili przelewy płatne 50 gr.
    To i 30 gr za sztukę przetrwają.

  • 33. Data: 2009-05-22 12:48:04
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zbankrutowali gdy wprowadzili przelewy płatne 50 gr.
    > To i 30 gr za sztukę przetrwają.

    Okej, przesadziłem. Ale współczynnik wypłacalności mógłby bankowi spaść
    poniżej 8% w ciągu tych 48 godzin, szczególnie gdyby to było działanie w
    stylu Multi, czyli "dziś ogłaszamy, od jutra działa".

  • 34. Data: 2009-05-22 14:09:13
    Od: spider <"spajder78[WYTNIJ]"@wp.pl>

    jakby wprowadzili taką opłatę 20 gr/hasło to bardziej opłacałoby się
    zamówić listę papierową (około 10gr za hasło)
    --
    spider

  • 35. Data: 2009-05-22 14:22:27
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Maj, 23:34, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > Ja wiem że ludzie wiele mogą znieść, dowodem na to jest funkcjonowanie
    > banków typu Pekao czy Sygma lub Cetelem. Ale wcześniej czy później któryś z
    > banków się na tym przejedzie, a mBank jest w tej szczególnej sytuacji, że ma
    > wysoce mobilnych posiadaczy depozytów no i ma forum, gdzie się mogą nawzajem
    > dzieci nakręcać, co raczej należy traktować jako czynniki zwiększające
    > ryzyko.

    Fenomenem dla mnie jest Pekao SA. Od dawna nie słyszałem, aby
    ktokolwiek z moich znajomych świadomie i dobrowolnie otworzył rachunek
    w tym banku. Mam tam konto (darmowe) w spadku po fuzji z BPH i z
    rzadka bywając widzę jednak spory ruch, ludzie zarowno starsi, jak i
    zupełnie młodzi, zamożni i raczej kiepsko sytuowani. Nie mam pojęcia,
    co oni widzą w tym ekstremalnie drogim banku. Markę, bezpieczeństwo,
    sieć bankomatów ?

    Sygma i Cetelem...Te banki mają swoją specyficzną klientelę. I takich
    fanatyków kart jak my !

  • 36. Data: 2009-05-22 14:23:34
    Od: pwz <g...@d...pl>

    Ra pisze:
    > e to chyba jakaś ściema,
    (...)

    Może też być nie tyle ściema, co takie "rzuceniem na rybę" - coś tam
    wyciekło, zobaczymy, czy i jak ludzie zareaguję i jeszcze pomyślimy, czy
    wprowadzać, czy nie te opłaty...
    pwz

  • 37. Data: 2009-05-22 15:30:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 21 May 2009 22:14:55 +0200, w <gv4cnt$2oj$1@news.onet.pl>, Marcin
    Lubojański <k...@o...pl> napisał(-a):

    > No nie mów że ty wierzysz w to co piszą na forum/w komentarzach na onecie :D

    We wprowadzenie opłat za przelewy swojego czasu też nikt nie wierzył :)).

  • 38. Data: 2009-05-22 15:33:55
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Fenomenem dla mnie jest Pekao SA. Od dawna nie słyszałem, aby
    > ktokolwiek z moich znajomych świadomie i dobrowolnie otworzył rachunek
    > w tym banku. Mam tam konto (darmowe) w spadku po fuzji z BPH i z

    [...]
    ja założyłem w PeKaO SA z miesiąc temu,
    mają teraz bezpłatne konta, jak widać nie jesteś na bieżąco

    przy okazji BGŻ poleciał, wkrótce opłata 1zł/m-c

  • 39. Data: 2009-05-22 15:41:26
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > We wprowadzenie opłat za przelewy swojego czasu też nikt nie wierzył :)).
    i co z tego? konkurencję mamy, następny będzie miał bezpłatne, więc po co...

  • 40. Data: 2009-05-22 15:46:08

    Fri, 22 May 2009 17:41:26 +0200, w <gv6h36$ot8$1@inews.gazeta.pl>, "zlotowinfo"
    <u...@g...pl> napisał(-a):

    > i co z tego? konkurencję mamy, następny będzie miał bezpłatne, więc po co...

    Wtedy też mieliśmy.