  • Data: 2012-01-21 22:11:48
    Temat: Re: Mam dane cudzyk kart. Co dalej?
    Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 19 stycznia 2012, 18:14:06 UTC+1 użytkownik kashmiri napisał:
    > Kradzonych numerów kart w zasadzie używa się za granicą. Np. Twoi kumple w Chile
    czy Brazylii mogą sobie zrobić spore zakupy przez internet, a kupić bilet lotniczy,
    kolejowy, doładować komórki... Polska policja nie rozsyła informacji o każdej
    ukradzionej karcie na cały świat.

    Parę dobrych lat temu, pewna znana wrocławska dziennikarka płakała na wizji jak to
    jej wyczyścili konto dolarowe chociaż cały czas miała kartę przy sobie i nigdy z niej
    nie korzystała. Ba, odkąd miała to konto, to nigdy nie była za granicą, choć
    pieniądze za nią wyciekły.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM