    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.biznes.banki,pl.rec.dom
    Subject: Re: Mały dom, tańszy od kawalerki [CROSSPOST]
    Date: Wed, 10 Nov 2010 11:47:10 +0100

    Kamil Jońca wrote:

    > Jakaś bzdura. Normalny czytnik
    > a) wyświetla grupy na które została wysłana wiadomość
    > b) sygnalizuje, że wiadomość idzie na więcej grup.
    >
    > Pytanie, czy przypadkiem burakiem nie jest człowiek używający ułomnego
    > czytnika i wyzywający innych.
    > KJ

    Facet spamuje grupę, korzystając z prymitywnych pretekstów,
    właściwie chyba tylko po to, aby reklamować witrynę. W jego
    wątkach rzadko kiedy bierze ktoś z p.b.b - lecą głównie wypowiedzi
    z p.b.wgpw.
    A Tobie nie podoba się mój czytnik - zabawne...

    Poza tym powinieneś wiedzieć, czym różni się obrzucanie epitetami
    człowieka od oceniania jego zachowania. Dla ułatwienia zrozumienia
    tej różnicy zwracam Ci uwagę, że nazwanie kogoś "burakiem" to nie
    to samo, co określenie "burackim" jakiegoś konkretnego zachowania
    tej osoby, również z prawnego punktu widzenia. Warto, abyś o tym
    pamiętał.

    witrak()