  • 11. Data: 2009-06-28 12:13:29
    Temat: Re: Mała gotóweczka bez Belki - jak?
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 28.06.09 12:22, Kamil Jońca pisze:

    > [...]
    >
    > Co do tego się zgadzamy.

    > No właśnie dla mnie jest to mocno niejasne (co jest np. "Okresem
    > umownym" dla tej lokaty wg
    > https://lokaty.open.pl/dokumenty/Regulamin.pdf ?

    "Okres umowny - okres na jaki została założona lokata;"

    > Ale jak wtedy traktuje par.7 odsetki kapitalizowane codziennie?
    > np. co się stanie, gdybyśmy zadysponowali zgodnie z pkt. 3 tego
    > paragrafu? Wypłaciliby odsetki za ostatni dzień lokaty? IMO powinni bo
    > odsetki za wcześniejsze dni zostały już wcześniej dopisane do kapitału

    Myślę, że istotny jest zapis:
    "Skutek zerwania Lokaty przed okresem na jaki została założona -
    Kapitał Lokaty pomniejszony o kwotę stanowiącą równowartość 70% odsetek
    naliczonych w trakcie trwania Lokaty"

    --
    Pete

  • 12. Data: 2009-06-28 12:54:44
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > A czy tę lokatę można założyć przez Internet gdy ma się e-getin?

    Można, dwoma kliknieciami. Masz e-getin i nie zaglądałeś do zakładki
    "lokaty"?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2009-06-28 13:33:15
    Od: KaeM <m...@m...pl>

    eclip pisze:
    > 3.Lokata Codzienna Getin Bank 6% bez belki (trzeba się raz pofatygować do banku)

    Powyższa zapowiada się najciekawiej. Czy wizyta w banku będzie
    zakończona założeniem dodatkowego konta (oby nie!), czy tylko podaniem
    danych osobowych do otwarcia w/w lokaty jedno-dniowej + podanie nr-u
    rachunku, na który będą miały zostać zwrócone pieniądze po zakończeniu
    lokaty?

  • 14. Data: 2009-06-28 13:39:46
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pete <n...@n...com> writes:

    [...]

    > Myślę, że istotny jest zapis:
    > "Skutek zerwania Lokaty przed okresem na jaki została założona -
    > Kapitał Lokaty pomniejszony o kwotę stanowiącą równowartość 70%
    > odsetek naliczonych w trakcie trwania Lokaty"

    Skąd to?
    KJ

    --
    GNU is Not Unix

  • 15. Data: 2009-06-28 13:57:21
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    Marcin P. pisze:

    > A czy tę lokatę można założyć przez Internet gdy ma się e-getin?

    Można

    Darek

  • 16. Data: 2009-06-28 14:46:24
    Od: Bogusław Faja <z...@z...net>

    Dnia Sun, 28 Jun 2009 09:12:42 +0200, KaeM napisał(a):

> [...]
    > 000 zł? Na dzień dzisiejszy tyle się dzieje na rynku bankowym.
    > Interesuje mnie bezpłatność konta/lokaty, okres założenia na powiedzmy
    > kilka dni z możliwością przedłużenia. Przez najbliższe pół roku w/w
    > gotówka może leżeć na koncie. Analizowałem lokatę Killer 10-dniową,
    > gdzie przy wpłacie 1950 zł po 10 dniach z każdej lokaty miałbym 2,48zł
    > zysku, podatek Belki nie byłby pobierany.
    > Na chwilę obecną mam istniejące konta z mBanku, Inteligo oraz Lukas
    > Banku. Podpowiedzcie proszę, czy jest bardziej atrakcyjna lokata,

    Na http://lepszalokata.pl możesz policzyć optymalne kwoty na lokaty, aby
    Belka była jak najniższa.

    pozdrawiam,

  • 17. Data: 2009-06-28 16:29:19
    Od: "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl>

    Karol Y pisze:
    > Można, dwoma kliknieciami. Masz e-getin i nie zaglądałeś do zakładki
    > "lokaty"?

    Jakbym miał to bym nie pytał :)

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2009-06-28 17:30:54
    Od: Pete <n...@n...com>

    https://lokaty.open.pl/dokumenty/Lokata_pdf_67.pdf

    --
    Pete

  • 19. Data: 2009-06-28 18:17:15
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pete <n...@n...com> writes:

    > https://lokaty.open.pl/dokumenty/Lokata_pdf_67.pdf

    Hmm, no to znaczy że open poszedł w ślady aliora i multi. Ja w swojej
    wersji, ściągniętej 2009/06/25 11:44 mam w tym miejscu

    ===
    Odsetki należne w
    przypadku zerwania lokaty Brak odsetek
    przed okresem lokaty, na
    jaki została założona
    ===

    Bardzo to interesujące.
    KJ

    --
    The world is coming to an end. Please log off.

  • 20. Data: 2009-06-28 18:20:37
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pete <n...@n...com> writes:

> [...]

    Hmm, no to znaczy że open poszedł w ślady aliora i multi. Ja w swojej
    wersji, ściągniętej 2009/06/25 11:44 mam w tym miejscu

    Ciekawe czy to jest wynik śledzenia dyskusji na grupie. No i ciekawe
    kiedy podmienili ...

    KJ

    --
    The world is coming to an end. Please log off.