  • 1. Data: 2003-10-05 19:13:17
    Temat: MakroCash (Selgros) i Euronet
    Od: mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>

    czesc;

    mam takie pytanie: czy wszedzie bankomat euronetu stoi na hali MakroCash
    (Selgros), czy tez jest to jednostkowa przypadlosc Gdanska Osowej?

    --
    __________________________
    Pozdrawiam i dziekuje

  • 2. Data: 2003-10-05 19:17:28
    Temat: Re: MakroCash (Selgros) i Euronet
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "mierzwoj" <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    8.20...

    > mam takie pytanie: czy wszedzie bankomat euronetu stoi na hali MakroCash
    > (Selgros), czy tez jest to jednostkowa przypadlosc Gdanska Osowej?

    W Makro byłem tylko w Zabrzu i Katowicach. W Katowicach jest przed bramkami.
    W Zabrzu - za. Bezsens totalny... To mogli się już zdecydować na jakiś
    wariant. Bo obecnie jak w spisie jest bankomat - to bez karty Marko nigdy
    nie można być pewnym, czy się nie pocałuje... ochroniarza [albo bramki:)]
    ;-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 3. Data: 2003-10-05 19:54:53
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On 5 Oct 2003 19:13:17 GMT, mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>
    wrote:

    >czesc;
    >
    >mam takie pytanie: czy wszedzie bankomat euronetu stoi na hali MakroCash
    >(Selgros), czy tez jest to jednostkowa przypadlosc Gdanska Osowej?
    W Krakowie też jest w środku, ładnie się nadziałem mając tylko 50
    groszy w kieszeni poszedlem ze szkolenia do marko i szukałem z 10
    minut bankomatu, żeby potem się dowiedzieć ze jest w środku, a karty
    makro ze sobą nie zabrałem. Drałowałem potem 40 minut na mrozie do
    hotelu ... brrrr ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 4. Data: 2003-10-05 20:09:43
    Od: "Bam" <N...@k...chip.pl>

> [...]
    >
    > mam takie pytanie: czy wszedzie bankomat euronetu stoi na hali MakroCash
    > (Selgros), czy tez jest to jednostkowa przypadlosc Gdanska Osowej?

    We Wrocławiu też jest, w środku na hali.

  • 5. Data: 2003-10-05 20:29:54
    Od: "RakS" <r...@g...pl>

    w bydgoszczy jest przed bramka

  • 6. Data: 2003-10-05 20:48:42
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <s...@a...sobie.do.woli.invalid>

    mierzwoj wrote:
    > czesc;
    >
    > mam takie pytanie: czy wszedzie bankomat euronetu stoi na hali
    > MakroCash (Selgros), czy tez jest to jednostkowa przypadlosc Gdanska
    > Osowej?

    Poznan - zarowno w Selgrosie jak i w Makro bankomaty sa za bramkami.
    Naprawde iest to cholernie upierdliwe, ale mozna probowac wejsc za kims kto
    wchodzi sam na hale sprzedazowa :)

    Pzdr
    Hubert
    hubertg * poczta , onet , pl

  • 7. Data: 2003-10-05 21:18:11
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Oct 2003 22:48:42 +0200, "Hubert Grzegorzewski"
    <s...@a...sobie.do.woli.invalid> napisał(a):

    >Poznan - zarowno w Selgrosie jak i w Makro bankomaty sa za bramkami.
    >Naprawde iest to cholernie upierdliwe, ale mozna probowac wejsc za kims kto
    >wchodzi sam na hale sprzedazowa :)

    To jest w ogole jakies zjawisko z IXX wieku, jesli idzie o stosunek
    MAKRO do platnosci kartami.

    Swego czasu nawet ta wspomniana ;-) firma pytala mnie (juz nie
    pamietam, czy ankietowo czy tez indywidualnie), dlaczego ich olewam.
    Odpowiedzialem wprost, ze sa jedyna firma, ktora nie chce kontaktu z
    kartami platniczymi. Do dzis sytuacja sie nie zmienila, najpierw
    nalezy w zebach przyniesc gotowke, a pozniej udac sie na zakupy.
    I powstaje pytanie: skad wziac gotowke?

    Swego czasu w Katowicach bankomat Euronetu byl w poblizu kas;
    teraz jest przy wejsciu. To jakas paranoja z poprzedniego stulecia -
    jesli sie zle oszacuje poziom zakupu, to trzeba zrezygnowac z towaru!
    Komu do chuja pana to szkodzi? Konsumentowi czy sprzedawcy?

    --
    Adek
    http://www.paliwa.tutaj.pl/index.php

  • 8. Data: 2003-10-06 05:37:39
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    > To jest w ogole jakies zjawisko z IXX wieku, jesli idzie o stosunek
    > MAKRO do platnosci kartami.

    bo to sa sklepy dla ludzi, ktorzy chca sie podbudowac psychicznie, ze maja
    legitymacje ze zdjeciem aby wejsc do sklepu
    dla mnie sklep typu hipermarket w ktorym trzeba miec metrczterdziesci oraz
    gotowke a na dodaek legitymacje - czesto ze zdjeciem dla podbudowy animuszu
    a w srodku ceny jak wszedzie to jakas zagadka dla psychologow jedynie.

  • 9. Data: 2003-10-06 06:29:56
    Od: "Slawek Kos" <s...@k...pl>

    Użytkownik "Krab" <k...@p...of.pl> napisał w wiadomości

    > bo to sa sklepy dla ludzi, ktorzy chca sie podbudowac psychicznie, ze maja
    > legitymacje ze zdjeciem aby wejsc do sklepu

    A oglaszanie wszem i wobec, ze nie korzystasz z Makro bardzo cie
    podbudowuje? ;-)

> [...]
    animuszu
    > a w srodku ceny jak wszedzie to jakas zagadka dla psychologow jedynie.

    Sklep jak sklep. Kupuje w nim to co jest tansze niz gdzie indziej, a jest
    tego sporo i roznice wyrazne. Pewnie dawno nie byles i dlatego takie
    "wiesci" glosisz. Do straganu z owocami tez trzeba miec gotowke. Jesli ktos
    nie ma skrzywienia psychicznego wymagajacego wylacznie uzywania karty do
    platnosci to mozna wytrzymac...;-))

    --
    Pozdrowienia

  • 10. Data: 2003-10-06 08:07:48
    Od: "shark" <s...@g...pl>

> [...]

    >Wrocław-Bielany, w Makro Cash, bankomat Euronetu w środku /za bramką/,
    >Wrocław-Długołęka, Selgros, bankomat WBKBZ przed bramką.
    poz.