  • 1. Data: 2008-05-08 09:51:45
    Temat: Maestro, internet
    Od: "Robert " <r...@g...pl>

    Witam, czy kartą maestro można robić zakupy w internecie?

  • 2. Data: 2008-05-08 10:00:32
    Temat: Re: Maestro, internet
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Pewnie mozna, skoro w Takim przykładowo Wizz Air wymieniają Maestro jako opcję
    płacenia.
    Ale uszczegółowięTwoje pytanie:
    Maestro których banków mozna płacić przez sieć?
    Przykładowo City lub BPH Sezam można?
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2008-05-08 10:37:41
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    666 <u...@w...eu> napisał(a):

    [...]
    > Maestro których banków mozna płacić przez sieć?
    > Przykładowo City lub BPH Sezam można?

    Z tego co wiem to zaden polski bank nie udostepnil
    platnosci zdalnych dla kart Maestro ale faktycznie
    karty te maja taka mozliwosc.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 4. Data: 2008-05-08 10:41:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Prof_Ex" fvul5l$b5d$...@i...gazeta.pl

    > Z tego co wiem to zaden polski bank nie udostepnil
    > platnosci zdalnych dla kart Maestro ale faktycznie
    > karty te maja taka mozliwosc.

    Ja płaciłem zdalnie (za telefony) kartą Maestro z Citi.
    Ale może to nie jest polski banku lub czegoś nie rozumiem.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 5. Data: 2008-05-08 10:59:44
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    [...]
    > Ja płaciłem zdalnie (za telefony) kartą Maestro z Citi.
    > Ale może to nie jest polski banku lub czegoś nie rozumiem.

    A to cenna informacja :-)
    Czyli jednak Citi umozliwia takie platnosci dla swoich kart Maestro.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 6. Data: 2008-05-08 13:05:35
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

    > Witam, czy kartą maestro można robić zakupy w internecie?

    tak, na przykład kupując bilet na intercity.pl

    --
    LadyRoot
    -------------------------------

  • 7. Data: 2008-05-08 17:17:46
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 8 May 2008 10:59:44 +0000 (UTC), Prof_Ex wrote:

    > A to cenna informacja :-)
    > Czyli jednak Citi umozliwia takie platnosci dla swoich kart Maestro.

    Prawdę mówiąc to wątpię. Według strony
    https://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_mae
    stro Maestro nie
    pozwala na płatności internetowe. Jeśli chce się mieć debetówkę z
    płatnościami zdalnymi należy wziąć MasterCarda.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2008-05-08 18:16:21
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Robert wrote:
    > Witam, czy kartą maestro można robić zakupy w internecie?

    mozna ale wiekszosc sklepow tego nie akceptuje wiec nie polecam,
    vista/mastercard lepiej miec.

  • 9. Data: 2008-05-08 18:21:22
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> napisał(a):

    [...]
> [...]
    > pozwala na płatności internetowe. Jeśli chce się mieć debetówkę z
    > płatnościami zdalnymi należy wziąć MasterCarda.

    Zgadzam sie z Toba - tez to sprawdzilem, aczkolwiek nie chce
    podwazac tego co napisal Eneuel. Na stronie Citi nie ma
    ani slowa, ze Maestro nie zezwala na tego typu operacje,
    wiec moze jednak taka mozliwosc istnieje?

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 10. Data: 2008-05-08 20:23:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Prof_Ex" fvvgb2$c9m$...@i...gazeta.pl

    > Zgadzam sie z Toba - tez to sprawdzilem, aczkolwiek nie chce
    > podwazac tego co napisal Eneuel. Na stronie Citi nie ma
    > ani slowa, ze Maestro nie zezwala na tego typu operacje,
    > wiec moze jednak taka mozliwosc istnieje?

    Najmocniej przepraszam. Mam nie Maestro, ale MasterCard.
    Tak więc wycofuję to, co napisałem tutaj:

    "Eneuel Leszek Ciszewski" fvulfr$sa1$...@f...man.torun.pl

    > Ja płaciłem zdalnie (za telefony) kartą Maestro z Citi.
    > Ale może to nie jest polski banku lub czegoś nie rozumiem.

    Za zamieszanie -- przepraszam. Miałem chyba jakieś zaćmienie umysłu.

    --