eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas rozpatrzyl reklamacje › Re: Lukas rozpatrzyl reklamacje
  • Data: 2002-01-17 21:36:11
    Temat: Re: Lukas rozpatrzyl reklamacje
    Od: simon <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wojtek Frabinski zapodaje:

    > W zwiazku z rozwalka z haslami na koniec roku wysalem do Lukasa
    > (poczta wewnetrzna) reklamacje oplaty za zmiane hasla (3,5) i za
    > przelew telefoniczny (2), ktorego musialem dokonac bo inet nie
    > dzialal.

    Moje konto rowniez bylo zablokowane. Po zorientowaniu sie na grupie
    w sytuacji postanowilem... poczekac. I dzis (poprzednio sprawdzalem
    chyba w zeszlym tygodniu) - dziala, wszystko w porzadku. W zasadzie
    jestem zadowolony, bo nie musialem sie bawic w zmiany hasel i reklamacje.
    Ale - mam watpliwosci:
    - w czasie blokady probowalem logowac sie wielokrotnie, rowniez pod rzad,
    dlaczego to nie zablokowalo dostepu lub dlaczego taka blokada zostala
    usunieta bez informacji
    - klika osob informowalo, ze po odblokowaniu kont aktywne bylo u nich
    haslo pierwotnie podane przy zakladaniu konta - oznacza to, ze pracownik
    banku moze w prosty (?) sposob zmianic haslo dostepu do konta na haslo
    wpisywane w obecnosci dysponentki, uznawane przez sam bank za
    niebezpieczne (wymuszona zmiana hasla) - po co w ogole system
    przechowuje stare haslo
    Nie bede twierdzil, ze przez powyzsze Lukas jest bankiem niebezpiecznym.
    Po prostu nie podoba mi sie zachowanie banku w calej sprawie.
    Mam wrazenie, ze drzwi sa owszem solidne, ale klusz lezy pod wycieraczka.

    simon

    --
    szymon jankowski


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1