  • 1. Data: 2003-01-07 08:32:38
    Temat: [Lukas] problem z logowaniem, szybkoscia, przelewami...
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Od pół godziny próbuję spłacić Visę :-(
    Żałosna szybkość (właściwie jej brak), co jakiś czas przerywa
    połączenie i prosi o ID i hasło, nie mogę nawet zobaczyć stanu konta...

  • 2. Data: 2003-01-07 11:08:27
    Od: z...@p...onet.pl

    > Od pół godziny próbuję spłacić Visę :-(
    > Żałosna szybkość (właściwie jej brak), co jakiś czas przerywa
    > połączenie i prosi o ID i hasło, nie mogę nawet zobaczyć stanu konta...

    Mam ten sam problem co u was w Puławach.
    Nie wiadomo jaka to przyczyna: łącza czy system Lukasa?

  • 3. Data: 2003-01-07 12:28:40
    Od: "Konrad" <K...@...com>

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości
    me.or.workplace.pl...
    > Od pół godziny próbuję spłacić Visę :-(
    > Żałosna szybkość (właściwie jej brak), co jakiś czas przerywa
    > połączenie i prosi o ID i hasło, nie mogę nawet zobaczyć stanu konta...

    Problem jest od conajmniej trzech dni... skandal IMHO

    --
    Konrad

  • 4. Data: 2003-01-07 16:02:49
    Od: "AG" <g...@l...onet.pl>

    .
    > Od pół godziny próbuję spłacić Visę :-(
    > Żałosna szybkość (właściwie jej brak), co jakiś czas przerywa
    > połączenie i prosi o ID i hasło, nie mogę nawet zobaczyć stanu konta...

    W Łodzi podobnie od wczoraj. W dniu dzisiejszym radosna panienka z infolinni
    przed południem stwierdziła, że najdalej za godzine bedzie OK. Minęło juz
    sześć godzin - przed chwila sprawdzałem - kicha. Współczuję modemowcom
    AG

  • 5. Data: 2003-01-07 18:26:46
    Od: "Micho" <t...@t...pl>

    w szcecinie to samo
    najwidoczniej nie chca pozbywac sie naszych pieniedzy