eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Lucas i chamstwo
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 19

  • 11. Data: 2002-04-24 14:41:46
    Temat: Re: Lucas i chamstwo
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To sa twoje indywidualne spostrzezenia i mysle ze na ich podstawie trudno
    > wysnuc jakiekolwiek ostrzezenie.

    dlatego lepiej unikac placowek :) I dzownic na infolinie.
    Dlatego podoba mi sie Fortis, mBank, Multi.
    Z Inteligo nie mialem duzo doczynienia - bo nie uzywalem za czesto, ale tez
    pewnie tak samo bylbym zadowolony.
    Zawsze mozna sobie zadzwonic, jak nam sie nie spodoba odpowiedziedz,
    dzownimy jeszcze raz :)
    O ktorej sie chce porze i tak dalej.

    :)



  • 12. Data: 2002-04-24 14:50:07
    Temat: Re: Lucas i chamstwo
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>


    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:aa6g7a$99r$1@news.onet.pl...

    > Zawsze mozna sobie zadzwonic, jak nam sie nie spodoba odpowiedziedz,
    > dzownimy jeszcze raz :)
    > O ktorej sie chce porze i tak dalej.

    ale i tak uwagi zawsze trafiaja na p.b.b. ;-) wiec nie ma znaczenia czy to
    lukas/m/citi/linka zawiodla czy pracownik w oddziale. Obraz banku jako
    calosci tworza wszytskie rodzaje kontaktu z klientem.

    --
    JaKi



  • 13. Data: 2002-04-24 15:00:27
    Temat: Re: Lucas i chamstwo
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ale i tak uwagi zawsze trafiaja na p.b.b. ;-) wiec nie ma znaczenia czy to
    > lukas/m/citi/linka zawiodla czy pracownik w oddziale. Obraz banku jako
    > calosci tworza wszytskie rodzaje kontaktu z klientem.

    Oczywiscie.
    Ale pamietaj, ze takie nagrana z Telecentrum sa nagrywane a co za tym idzie
    przechowywane i odsluchiwane. Mozesz poprawic dykcje danego pracownika,
    mozesz mu udzielic nagany bo wiesz jak sie zachowal i tak dalej i tak dalej.
    Natomiast tworzenie wizerunku klasycznych bankow - to juz wiekszy orzech do
    zgryzienia - co widac na przykladzie.... Multibanku :) Wiadomo jednak, ze
    obsluga nie jest taka jaka powinna byc - chociaz roznia sie od innych
    dinozaurow, to jednak wiele tutaj zarzutow sie pojawia o niekompetencji i
    tak dalej i tak dalej.
    No i to trudniej wyplenic - bo kierownictwo moze sie przekonac badz to z
    oficjalnych skarg, badz np z takiej listy - ale jesli tylko 5% klientow sie
    skarzy oficjalnie....

    Wazne jest zeby bylo malo zazalen, ale wazniejsze jest jak taki bank
    podejdzie do klienta w czasie reklamacji. :)



  • 14. Data: 2002-04-24 19:04:40
    Temat: Re: Lucas i chamstwo
    Od: "PJ" <h...@W...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał:

    > Mam e-konto pro od 8 msc i jestem bardzo zadwolony, zarowno z konta jak i
    > obslugi w oddziale.
    > To sa twoje indywidualne spostrzezenia i mysle ze na ich podstawie trudno
    > wysnuc jakiekolwiek ostrzezenie.

    Online'owosc tego banku pozostawia niestety wiele do zyczenia :\
    Poza tym co najmniej dziwnie wyglada komunikat "serwer zajety" przy
    aktualizacji stanu konta o godz. 2 w nocy :(

    --
    Pozdrawiam
    PJ




  • 15. Data: 2002-04-24 19:18:08
    Temat: Re: Lucas i chamstwo
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Online'owosc tego banku pozostawia niestety wiele do zyczenia :\
    > Poza tym co najmniej dziwnie wyglada komunikat "serwer zajety" przy
    > aktualizacji stanu konta o godz. 2 w nocy :(

    Co do online to racja, przydala by sie mala modernizacja systemu.
    Jesli chodzi o bledy to raz na ruski rok.

    Pozdr, minik



  • 16. Data: 2002-05-09 16:34:32
    Temat: Re: Lucas i chamstwo
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>


    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:aa6692$je4$1@news.onet.pl...
    >
    > Użytkownik "RZ" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:aa65s4$mk2$1@news.tpi.pl...
    >
    > > To prawda, że mają brudny sprzęt, a niektórzy pracownicy nawet
    > > zabłocone buty!
    > > Ale to już inna historia....
    > > Ale niemożność uzyskania podstawowych informacji to już lekka
    przesada.
    > >
    > przydala by im sie niezapowiedziana inspekcja ;-P
    > Oba oddzialy na Sienkiewicza - w trzecim nie wiem jak jest - ale na
    wszelki
    > wypadek tez warto go skontrolowac ;-D
    >

    To rzeczywiście na tyle "specyficzna" sytuacja, że któreś z Was
    odwiedzających oddziały (a najlepiej obydwoje niezależnie od siebie)
    powinno napisać pismo do centrali. Ale w takiej sprawie po pierwsze
    radzę klasyczny list (niekoniecznie polecony), a po drugie ton
    informujący o przykrych wrażeniach z wizyty w oddziałach, a nie
    opisujący swoje oburzenie.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl
    j...@a...net.pl



  • 17. Data: 2002-05-09 20:27:39
    Temat: Re: Lucas i chamstwo
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>


    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:abekvi$j4k$2@news.tpi.pl...


    >
    > To rzeczywiście na tyle "specyficzna" sytuacja, że któreś z Was
    > odwiedzających oddziały (a najlepiej obydwoje niezależnie od siebie)
    > powinno napisać pismo do centrali. Ale w takiej sprawie po pierwsze
    > radzę klasyczny list (niekoniecznie polecony), a po drugie ton
    > informujący o przykrych wrażeniach z wizyty w oddziałach, a nie
    > opisujący swoje oburzenie.
    >
    faktycznie - moze im jakiegos maila skrobne ;-) niech sie tylko zbiore ;-)
    jestem ciekawy co odpisza. BZWBK odstawia totalna olewke - nawet w przypadku
    reklamacji, a ciekawe jak Lukas zareaguje na pismo z moimi wrazeniami ;-)

    --
    JaKi



  • 18. Data: 2002-05-10 07:06:44
    Temat: Re: Lucas i chamstwo
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > Jestem posiadaczką konta e-pro w Lucasie
    > i niestety przeraża mnie niekompetencja i brak kultury
    > pracowników tego banku.
    > Odwiedzam regularnie 2 placówki w Kielcach
    > - wpłacam pieniądze na konto (własne) i najczęściej
    > pracownicy grają w jakąś odmianę gry sieciowej,
    > od której z niezadowoleniem się odrywają.
    > O możliwości uzyskania informacji nie wspomnę
    > - nie wiedzą nawet, gdzie są ich bankomaty (tzn. bezprowizyjne
    > bo nie mają własnych korzystają chyba z usług Banku Zach.).
    > Klienta traktują dosyć nieuprzejmie i to wszyscy z jakimi miałam styczność
    > (chodzę w różnych porach).

    Po co chodzisz tak często do placówek skoro masz konto internetowe? Może to
    śwadome działanie pracowników banku - zniechęcić do oddziałów tego kto ma konto
    internetowe "Niech Pan tu już więcej nie przychodzi! Do domu przed komputer
    marsz!" :)

    Bart

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 19. Data: 2002-05-13 12:35:24
    Temat: Re: Lucas i chamstwo
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    > Po co chodzisz tak często do placówek skoro masz konto internetowe? Może to
    > śwadome działanie pracowników banku - zniechęcić do oddziałów tego kto ma konto
    > internetowe "Niech Pan tu już więcej nie przychodzi! Do domu przed komputer
    > marsz!" :)

    Wpłacam gotówkę.

    R.

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1