  • 1. Data: 2011-05-26 19:11:45
    Temat: Loteria dla wyplacajacych male kwoty z Euronetu.
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Kto nie lubi swojego banku a chcialby podczas wyplaty z bankomatu zagrac
    jednoczesnie na loterii:

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Bankomatowa-loteria-
    w-sieci-Euronet-2346925.html

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2011-05-26 20:26:11
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-26 21:11, Marcin pisze:
    > Witam
    >
    > Kto nie lubi swojego banku a chcialby podczas wyplaty z bankomatu zagrac
> [...]

    Już się naszarpałam z tym komunikatem w bankomacie. Mnie zależało na
    szybkiej wypłacie pieniedzy, a nie na bawienie się w ciuciu babkę. 2
    razy nie udało mi się pobrać pieniędzy. Dopiero za trzecim razem ta
    reklama czy zabawa się nie pokazała i pieniądze pobrałam. Jak na złość w
    tych bankomatach na słońcu nic nie widać i wszystko robi się w ciemno,
    nawet jak ręką się przysłoni ten zakurzony ekran to słabo widać.

    --
    animka

  • 3. Data: 2011-05-26 20:39:14
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 26 May 2011 21:11:45 +0200, Marcin napisał(a):

    > Kto nie lubi swojego banku a chcialby podczas wyplaty z bankomatu zagrac
    > jednoczesnie na loterii:

    3 dni temu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2011-06-01 10:23:25
    Od: ztomasz <z...@o...eu>

> [...]
    > Witam
    >
    > Kto nie lubi swojego banku a chcialby podczas wyplaty z bankomatu zagrac

    Rzecz moze i fajna ale bankomat w mojej miejscowosci od teraz nie
    wyplaca mniej niz 50zl czyli kwot do tej smiesznej loterii. Zazwyczaj
    place karta i z bankomatu jak juz musze cos wziac to 10-20zl.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 5. Data: 2011-06-01 10:31:10
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "ztomasz" <z...@o...eu> napisał w wiadomości grup

    > Rzecz moze i fajna ale bankomat w mojej miejscowosci od teraz nie wyplaca
    > mniej niz 50zl czyli kwot do tej smiesznej loterii. Zazwyczaj place karta
    > i z bankomatu jak juz musze cos wziac to 10-20zl.

    W Euronetach "od zawsze" minimalna kwota wypłaty to 50 zł. Loteria jest
    tylko dla Euronetów.