  • 1. Data: 2010-03-31 07:36:51
    Temat: Lokaty - gdzie obecnie najlepsze?
    Od: " " <s...@g...pl>

    Wiatam mam troche gotówki przed świętami - które banki oferuja obecnie
    najlepsze warunki lokat no powiedzmy 12 m-cznych i półrocznych

    wg mnie wychodzi Open Finance ale może o czymś nie wiem

    Dzięki

  • 2. Data: 2010-03-31 12:22:04
    Temat: Re: Lokaty - gdzie obecnie najlepsze?
    Od: <x...@x...pl>

    Witam,

    Najwyżej oprocentowane są produkty bez "Belkowe" za sprawą nie odprowadzania
    podatku od zysku.

    Jest kilka produktów na rynku:

    -lokaty : Open Finance, Meritum Bank, FMbank ...

    -rachunki oszczędnościowe : Eurobank, Polbank ...

    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2010-03-31 13:12:01
    Od: g...@o...pl

    > -lokaty : Open Finance, Meritum Bank, FMbank ...

    OF prawidłowo, MB trochę już gorzej, FM się skończył :)

  • 4. Data: 2010-04-01 08:52:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <g...@o...pl> 3...@n...onet.pl

    > OF prawidłowo, MB trochę już gorzej, FM się skończył :)

    Pamiętam, że ktoś proponował czekanie z FM...
    Jak widać, lepiej uczynili ci, którzy nie czekali.
    Ja założyłem tam lokatę (jedynie na 3 tałzeny -- niestety)
    przed wprowadzeniem ,,korzystnych'' zmian. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2010-04-02 21:41:12
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:hp1msf$nj7$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Ja założyłem tam lokatę (jedynie na 3 tałzeny -- niestety)
    > przed wprowadzeniem ,,korzystnych'' zmian. :)

    Nie przesadzaj z tym pospiechem. FM znalazl sie ponizej Meritum i Open i
    jezeli nie mam dodatkowego bonusa w postaci oprocentowania, to nie zamierzam
    testowac nowego systemu, jezeli jest cos sprawdzonego co dziala OK. Dopoki
    bedzie mial oferte % ponizej tych dwoch, nie jestem zainteresowany.
    Co sie tyczy obnizania, to pewnie jestesmy juz blisko dolka % i lokowanie na
    dluzsze terminy obarczone jest duzym ryzykiem, ze w okresie 12-mies nowe
    depozyty zaczna miec lepsze oprocentowanie niz dzisiejsze ofery na
    12-miesiecy.
    Przed miesiacem Meritum na 12-m dawal 5.8% a FM 5.72%, czyli nie byla to
    wcale jakas super okazja. Obecnie najlepiej masz w Openie-5.65% na 6 i 12-m,
    czyli tylko troche gorzej. Na ulokowaniu kolejnych 3tys. w Openie nie
    stracisz az tak duzo w porownaniu do oferty FM sprzed miesiaca.

  • 6. Data: 2010-04-02 23:05:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" hp5o9p$684$...@n...ipartners.pl

> [...]
    > Openie-5.65% na 6 i 12-m, czyli tylko troche gorzej. Na ulokowaniu kolejnych 3tys.
    w Openie nie stracisz az tak duzo w porownaniu

    Chodziło mi o to, że nie warto było czekać na ,,rozkwit'' FM.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'