  • 1. Data: 2008-09-09 14:41:52
    Temat: Który bank z kartą Maestro
    Od: Teokles <t...@w...pl>

    Witam, w którym banku najtaniej (najlepiej darmowo) wyjdzie mnie
    prowadzenie konta internetowego z dołączoną kartą Maestro. Nie będzie
    wpływów wypłaty, to będzie rezerwowe konto z wpłaconą kwotą około 500zł.

    Mr.T

  • 2. Data: 2008-09-09 15:54:10
    Temat: Re: Który bank z kartą Maestro
    Od: "miecznik" <p...@W...gazeta.pl>

    Teokles <t...@w...pl> napisał(a):

    > Witam, w którym banku najtaniej (najlepiej darmowo) wyjdzie mnie
    > prowadzenie konta internetowego z dołączoną kartą Maestro. Nie będzie
    > wpływów wypłaty, to będzie rezerwowe konto z wpłaconą kwotą około 500zł.

    Konto Direct ING Banku - należy tylko pamiętać, o tym, aby dokonać obrotu
    bezgotówkowego kartą na 100 PLN/miesięcznie.

    Można dodatkowo zamówić własny wzór karty Maestro za 15 PLN.

  • 3. Data: 2008-09-09 19:18:08
    Od: Tomek <k...@p...onet.pl>

    Teokles wrote:
    > Witam, w którym banku najtaniej (najlepiej darmowo) wyjdzie mnie
    > prowadzenie konta internetowego z dołączoną kartą Maestro. Nie będzie
    > wpływów wypłaty, to będzie rezerwowe konto z wpłaconą kwotą około 500zł.

    Witam.

    BGŻ i plan internetowy: opłata za kartę 2zł/miesiąc

  • 4. Data: 2008-09-09 19:22:22
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Teokles <t...@w...pl> writes:

    > Witam, w którym banku najtaniej (najlepiej darmowo) wyjdzie
    > mnie prowadzenie konta internetowego z dołączoną kartą Maestro. Nie
    Z ciekawości: dlaczego maestro?
    KJ

  • 5. Data: 2008-09-10 07:37:12
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Bo akceptują tam, gdzie czasem nie akceptują visy ani master, bo w niektórych liniach
    lotniczych wychodzi taniej, ...
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2008-09-10 08:25:46
    Od: Teokles <t...@w...pl>

    Dnia 09-09-2008 o 21:22:22 Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Z ciekawości: dlaczego maestro?
    > KJ

    Posiadam same Visy, gotówki za bardzo nie noszę, a zdarzyło mi się już że
    Visa nie przechodziła autoryzacji. Tak dla spokoju ducha ją potrzebuję.

    Mr.T

  • 7. Data: 2008-09-10 10:25:33
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Teokles"

    > Posiadam same Visy, gotówki za bardzo nie noszę, a zdarzyło mi się już
    > że Visa nie przechodziła autoryzacji. Tak dla spokoju ducha ją
    > potrzebuję.

    w takim razie proponuję przedpłącaną Maestro Podróżnik w ING
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/38871
    - można zakupić nie posiadając tam rachunku i samemu zasilać jej konto
    *** blad ***

  • 8. Data: 2008-09-10 10:49:43
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No ale chyba płacisz z góry jakąś kwotę za "zaszczyt" obdarzenia Cię tą kartą?
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2008-09-10 22:42:15
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik " 666"

    > No ale chyba płacisz z góry jakąś kwotę za "zaszczyt" obdarzenia Cię
    > tą kartą?
    > JaC

    jakies 10 czy 12 zl to kosztowalo (do konca waznosci karty)
    a koniec waznosci jest rozny - kiedyś chcieli mi wcisnąć kartę
    prawie "przeterminowaną" - kończącą sie za kilka miesiecy :-)
    *** blad ***