eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKtóry bank przy kartach chipowych nie da okraść klienta? › Re: Który bank przy kartach chipowych nie da okraść klienta?
    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Który bank przy kartach chipowych nie da okraść klienta?
    Date: Wed, 25 Mar 2009 14:40:04 +0000 (UTC)

    Dnia 25.03.2009 m1ch4l.j <m...@g...com> napisał/a:

    > Da się - jedną ręką przykrywam pinpad, drugą wstukuję pin.

    Kamera będzie pod kątem itd itp. Nie da się na pewno nie ujawnić pinu
    wklepując go gdziekolwiek w miejscu publicznym. Można się tylko starać,
    żeby go nie ujawnić. Jeśli o moje pieniądze chodzi - to dużo za mało. Ja
    ostatnio karty używam wyłącznie na stacji paliw Auchan (niewygodnie
    wydłubuje się resztę z tego podajnika pod okienkiem, a dostaję pinpad na
    kablu i mogę go sobie schować przy drzwiach w trakcie wpisywania) i na
    bramkach autostrady w Chorwacji (bez autoryzacji leci, dzięki czemu
    przejeżdżam bramkę w kilka sekund). Gdzie indziej już nie używam i świat
    się nie zawalił. Nie rozumiem tego fanatyzmu korzystania z kart, chociaż
    też kiedyś mocno korzystałem. Dorobiłem się dzięki temu kilkuset punktów na
    karcie Citi BP. Może kiedyś wymienię na skrobaczkę do szyb!

    Często kupując coś wartego więcej niż kilkadziesiąt zł, dostaję rabat 3-5%
    za płatność gotówką, zazwyczaj bez żadnych 'twardych negocjacji', po prostu
    mówię i dostaję. Po cholerę te karty? :)
    --
    Samotnik