  • 1. Data: 2008-02-13 22:22:33
    Temat: Które banki wpisują KK do BIKu ??
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

  • 2. Data: 2008-02-13 22:27:40
    Temat: Re: Które banki wpisują KK do BIKu ??
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

  • 3. Data: 2008-02-13 22:34:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mentos" fovqj7$nbu$...@n...onet.pl

    > Które banki wpisują KK do BIKu ??
    > Z mojego doświadczenia:
    > KK Citi VISA - brak wpisu w BIK
    > KK mBank VISA - wpisana w BIK

    > Napiszcie o swoich doświadczeniach

    Napisz, jak je zdobyć. :) Mam pięć kart kredytowych
    (BTW -- to nietakt z Twojej strony, że nie napisałeś po
    ludzku słów 'kart kredytowych', przez co nie mogłem tego
    skopiować, ale musiałem pisać te słowa litera po literze)
    i nie wiem, które są wpisane, a które nie są.

    -- jakaś Sygmy, z hipermarketu Real
    -- Śląski pomarańczowa
    -- Lukas niebieska ;)
    -- Citi srebrna MasterCard
    -- WBK srebrna Visa (nie jestem właścicielem rachunku; mam kartę dodatkową)

    Tak naprawdę to tylko te dwie ostatnie są kartami kredytowymi. :)
    Pozostałem pułapką zastawianą przez nieuczciwych. :) Na dodatek
    pułapką o nieco ;) problematycznej wartości. :) Więcej z nich
    kłopotów niż pożytku.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 4. Data: 2008-02-13 22:38:33
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Citi Visa - jest w bik
    > MC Mille jest w bik
    > MC rajfajzena - jest w bik
    > Visy m*banków - są w bik
    > VISA - BZWBK jest w bik
    >
    > KJ

    MC ING

  • 5. Data: 2008-02-13 22:39:05
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    a ma to jakieś znaczenie?

    jak sie ubiegałem o k.hipoteczny to analityk stwierdził, że mógłbym mieć
    jedną kk mniej, poszedłem więc do oddziału banku
    zrezygnowałem z karty (dostałem na to kwit, który dałem analitykowi), a
    tydzień później znowu udałem się do tamtego banku i wycofałem
    rezygnację...bank przesłał mi nowiutką kk z termin ważności jak ta
    wcześniejsza ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2008-02-13 22:42:01
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Citi Visa - jest w bik

    Mojej nie wpisali. Przynajmniej tak było we wrześniu 2006r.

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 7. Data: 2008-02-14 02:47:05
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Mentos wrote:

    > Witam
    > Które banki wpisują KK do BIKu ??
    > Z mojego doświadczenia:
    > KK Citi VISA - brak wpisu w BIK

    Z mojego doświadczenia jest w BIK. Nawet czasem podwójnie :)

    p. m.

  • 8. Data: 2008-02-14 07:31:17
    Od: Taddy <t...@i...pl>

    Mentos pisze:
    > Witam
    > Które banki wpisują KK do BIKu ??
    > Z mojego doświadczenia:
    > KK Citi VISA - brak wpisu w BIK
    > KK mBank VISA - wpisana w BIK
    >
    > Napiszcie o swoich doświadczeniach

    Mnie Citi wpisal do BIKu
    Prościej bedzie kto nie wpisuje: KK Satntander, mimo, ze inne kredyty
    wpisuje, oraz kredyty ratalne Lukasa, tego też nie widać w BIK.

  • 9. Data: 2008-02-14 11:21:04
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > tydzień później znowu udałem się do tamtego banku i wycofałem
    > rezygnację...bank przesłał mi nowiutką kk z termin ważności jak ta
    > wcześniejsza ;-)

    tylko po co? ja mam KK którą mi wcisnęli przy kredycie hip. i jeszcze nie
    użyłem jej nigdy ...

    --
    pozdrawiam
    P.