  • 1. Data: 2008-02-05 16:33:54
    Temat: Kredyty dla firm - który bank
    Od: "jakub" <a...@t...pl>

    Będę wdzięczny za polecenie kilku banków, które mają najlepsze (wiem wiem -
    dla każdego co innego jest najlepsze i każdy ma inne kryteria) podejście w
    udzielaniu kredytów dla firm (kolejny projekt inwestycyjny).

    Może inaczej - które banki specjalizują się w kredytach dla firm, tak jak
    fundusze Arka banku WBK zbierały swego czasu plony na rynku funduszy, Mbank
    jest liderem w internecie, GE Money Bank to tylko kredyty hipoteczne itd
    itp. Do którego pójść po kasę dla firmy ?

    Dzięki za podpowiedzi

    Jakub

  • 2. Data: 2008-02-05 16:39:56
    Temat: Re: Kredyty dla firm - który bank
    Od: "Mentar" <X...@w...pl>

    > Będę wdzięczny za polecenie kilku banków, które mają najlepsze (wiem
    > wiem - dla każdego co innego jest najlepsze i każdy ma inne kryteria)
    > podejście w udzielaniu kredytów dla firm (kolejny projekt inwestycyjny).

    mysle, ze mbank.
    porownaj sobie na www.e-inwestor.pl

  • 3. Data: 2008-02-05 22:14:33
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

    > Będę wdzięczny za polecenie kilku banków, które mają najlepsze (wiem
    > wiem - dla każdego co innego jest najlepsze i każdy ma inne kryteria)
    > podejście w udzielaniu kredytów dla firm (kolejny projekt inwestycyjny).

    Kredyty hipoteczne dla firm:
    http://finanse.netwaluta.pl/kredytyhipotecznedlafirm
    /

    Kredyty odnawialne dla firm: