  • 21. Data: 2002-06-25 13:58:51
    Temat: Re: Kredytówka Visa Lukas Bank - piętnuję po stokro
    Od: "Robert" <m...@B...pl>

    Krzysztof Kowalski <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> wrote:

    > Tia - specjalny monitoring: "Nic nie wiemy" :-))))

    No widzisz, czyli jednak założyli blokadę.
    Informacyjną.
    :)

  • 22. Data: 2002-06-25 21:30:31
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek Malczak" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Sami zastrzec nie mieli prawa, chyba że za darmo na swój koszt.
    > Po prostu nie zachowuj sie jak blondynka.
    > Procedura jest prosta: zgubiłeś karte - zastrzegasz, a jak nie to twoja
    > sprawa. Bank nie ma obowiazku monitorować losów twojej zgubionej karty.

    Hm... bank jest profesjonalista i wie czym grozi utrata karty...
    Art 49 ust 3 Prawa Bankowego mowi
    Bank swobodnie dysponuje powierzonymi środkami pieniężnymi, a w zamian
    dokłada wszelkich starań w zakresie bezpieczeństwa powierzonych środków
    pieniężnych bankowi.

    w tym przy padku bank w zamian olal bezpieczenstwo srodkow klienta. Wiem...
    to jest karta kredytowa, ale to posiadacz bedzie musial splacic zaciagniete
    przy jej pomocy zadluzenie.
    IMHO takim postepowaniem ze strony banku powinna sie zajac Komisja Etyki
    Bankowej.

    Maciej

  • 23. Data: 2002-06-25 21:35:26
    Temat: Re: Kredytówka Visa Lukas Bank - piętnuję po stokroć
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Restauracja Ha-Long, Łódź, róg Piotrkowskiej i Mickiewicza/Piłsudskiego.
    > Hehe - to zrobiłem facetowi reklamę ;-)))

    kurciak w ciescie?

  • 24. Data: 2002-06-26 08:03:11
    Od: "Rafal" <r...@h...com>

    Miałem dwie "przygody" z kartami Citi.

    Za pierwszysm razem na kartę "połasił się" listonosz (CITI wysłało ją
    zwykłym listem!!!). Ale że to był nie pierwszy jego wyczyn tego typu,
    dorwała go policja. Moją kartę znaleźli w trakcie rewizji u niego w domu.
    Citi zastrzegło natychmiast kartę po telefonie z policji/prokuratury, zaraz
    też zadzwonili informując mnie o zaistniałej sytuacji (wcześniej nic o tym
    nie wiedziałem) i przysyłając jeszcze tego samego dnia kuriera z nową kartą.

    Za drugim razem żona zgubuła (albo jej ktoś pomógł "zgubić") portfel. Dość
    szybko się kapnęła i zaraz zastrzegła kartę w Citi. Jeszcze tego samego dnia
    wieczorem był telefon z Citi, że zadzwonił do nich facet który znalazł
    portfel żony, chce zwrócić portfel i podał im swój adres. Citi nie podało mu
    adresu żony, ale skontaktowało się z nami podając adres faceta i
    umożliwiając żeonie odzyskanie portfela.

  • 25. Data: 2002-06-26 09:16:55
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik Rafal <r...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afbsg0$2n65$...@n...ipartners.pl...
    > Miałem dwie "przygody" z kartami Citi.

    [...]
    > Za drugim razem żona zgubuła (albo jej ktoś pomógł "zgubić") portfel.
    > [...] Citi nie podało mu
    > adresu żony, ale skontaktowało się z nami podając adres faceta i
    > umożliwiając żeonie odzyskanie portfela.

    Skoro już sypiemy przykładami na plus - PEKAO SA: udało mi się
    kiedyś zostawić portfel w oddziale (nie moim). Nie nosiłem wtedy
    w nim prawie żadnych rzeczy pozwalających mnie zidentyfikować,
    ale była w nim akurat karta IKM. Sprawdzili kto zacz, zadzwonili.

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 26. Data: 2002-06-26 11:05:43
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Rafal" <r...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
    tym
    > nie wiedziałem) i przysyłając jeszcze tego samego dnia kuriera z nową

    To oni wysylaja aktywna karte?!

    pzdr

  • 27. Data: 2002-06-26 11:08:12
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w nim prawie żadnych rzeczy pozwalających mnie zidentyfikować,
    > ale była w nim akurat karta IKM. Sprawdzili kto zacz, zadzwonili.

    Ja biorac ze soba karty tak ze 3x czesciej sprawdzam czy portfel jest,
    uwaznie patrze na rece kasjerek. A jak wiem, ze nie bede sie kartami
    poslugiwal - po prostu ich nie nosze. Tak samo z gotowka, jak pakuje do
    portfela 5000zl to 3x czesciej sprawdzam i zwracam szczegolna uwage, a jak
    nosze 50zl to co innego.

    Tez sposob.

    pzdr

  • 28. Data: 2002-06-26 11:09:43
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Krzysztof Kowalski napisał(a):

    > 16.00 dzwoni telefon. Niestety, nie zdążyłem odebrać - numer 071 (Wrocław).

    jako ze jestem z wroclawia i wiekszosc nr ktore do mnie dzwonia ma
    poczatek 71 to podaj prosze jaki to byl numer - tez mam kk lukasa

    roberts

  • 29. Data: 2002-06-26 11:31:56
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > zaraz
    > tym
    > kartą.

    > To oni wysylaja aktywna karte?!

    Nie. (sprawdzalem :-)

  • 30. Data: 2002-06-26 11:49:40
    Od: "Robert" <m...@B...pl>

    RobertS <r...@g...pl> wrote:

    > jako ze jestem z wroclawia i wiekszosc nr ktore do mnie dzwonia ma
    > poczatek 71 to podaj prosze jaki to byl numer - tez mam kk lukasa

    Ano właśnie - możesz sobie wpisać od razu do książki jako "Rany, gdzie
    moja karta" :)
    Tylko nie wiadomo, czy dzwonią z jednego numeru.