    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt studencki
    Date: Wed, 18 Nov 2009 13:03:08 +0100
    <hdnih4$g6e$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hdomch$trg$1@news.onet.pl>
    <hdpqqm$h42$1@atlantis.news.neostrada.pl> <1...@k...kojer>
    <hds0p4$p6t$1@atlantis.news.neostrada.pl> <i...@k...kojer>
    <hdsfs8$14a$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1rilwcxzz92sq$.dlg@kojer.kojer>
    <hdudkm$gfi$1@atlantis.news.neostrada.pl> <2...@k...kojer>
    <hdul0s$34h$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <10au6085ns8h9$.dlg@kojer.kojer> <hdve1n$7sk$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    On 2009-11-18 00:59, p47 wrote:

    > Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Cóz, tylko tym potwierdzasz moje wyobrazenie o tobie, jako zadufanym
    > ignorancie;-))
    > ,- a już Rzymianie mówili, ze ignorantia iuris nocet

    Zastanawiałem się, czy p47 uczyli łaciny ? Z drugiej strony są
    słowniki wyrazów i zwrotów obcojęzycznych, więc właściwie w każdym
    przypadku powinien wiedzieć do czego odnosi się zacytowana przez
    niego maksyma. W każdym razie użył jej tak, jak niektórzy używają
    słowa "bynajmniej".

    Zatem nie stawiajmy mu poprzeczki za wysoko :-)

    Teraz znowu ujawnia głęboko wbite w podświadomość przeświadczenie o
    własnej wyższości...

    > I znów z naprawde niczym (sądzac po poziomie twoich dotychczasowych
    > wypowiedzi;-) nieuzasadnionym zadufaniem i przekonaniem o swojej

    I kolejna próbka...

    > Ty naprawde jestes klinicznym przykładem grupowego trolla,- zabierasz
    > uparcie głos na tematy, o których najwidocznej nie masz tzw. zielonego
    > pojecia, dlatego tez z tym większa pewnoscia siebie o tym
    > dyskutujesz;-))) A więc dowiedz się, ze kredyty studenckie przyznawane
    > sa juz od paru lat;-)))

    I jeszcze...

    > No i co z powyzszego wynika oprócz (stwierdzonego już) smutnego faktu,
    > ze nie potrafisz logicznie mysleć;- skoro ten post dotyczy zaszłosci
    >
    > p47
    >
    > EOT

    Podsumowując: Koledzy, od pewnego czasu widać już było, że delikwent
    nie przyjmuje argumentów, na które nie potrafi odpowiedzieć, a jak
    już mu nic nie zostaje, to zaczyna kopać.

    Pewnie cierpi na atrofię poczucia przyzwoitości i zasad etycznych -
    taką samą, jak opisywany przez niego egzemplarz studenta, z którym
    się zresztą bardzo identyfikuje.
    Przekonywać go nie ma po co, a zamiast atakować, trzeba raczej mu
    współczuć, bo taka dolegliwość jest raczej trudno uleczalna ;-)

    witrak()