  • Data: 2009-04-07 05:07:44
    Temat: Re: Kredyt, pożyczka, doradca? Pomocy!
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pogrzebałam na money.pl
    > jest tam porównanie ofert kredytów hipotecznych z podanymi minimalnymi
    > kwotami kredytu.

    65 tys. zł kredytu hipotecznego nie jest problemem jeżeli chodzi o kwotę.
    Minima jakie stawiają banki to około 10K

    > Pierwsze pytanie: czy w bankach można negocjować niższy kredyt
    > hiopteczny,
    > niż określają to w takich ramowych umowach?

    Raczej nie. Wtedy zostaje kredyt gotówkowy.

    > doszukać. Ale który z tych banków byłby takim, z którym powinnam rozpocząć
    > jakieś kontakty?

    Przejdź po wszystkich i zapytaj o oprocentowanie. Wybierz najlepszy dla
    siebie :)

    > I jakie oprocentowanie na dziś jest "do przyjęcia" - oferty konkurencyjne
    > na rynku? Znalazłam, że Getin 9,9%.Trochę

    Drożyzna jeżeli chodzi o KH. Oprocentowanie w PLN zaczyna sie obecnie od 5 z
    hakiem

    > Czy taka historia jest ważna?

    Ważna. Ale jak nigdy z kredytem nie zalegałaś to wszystkie banki przyjmą Cię
    z otwartymi rękami.

    > A waluta? PLNy teraz, prawda?

    Nieprawda ale biorąc pod uwagę dostępność CHF to prawda.

    --
    Darek