  • 1. Data: 2007-02-19 10:42:03
    Temat: Kredyt na mieszkanie ale nie hipoteczny
    Od: " Dawid" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Potrzebuję gotówki w wysokości 25000 zł na mieszkanie (tyle mi brakuje) ale
    nie chcę kredytu hipotecznego bo załatwienie tego dość długo trwa. Dlatego
    proszę Was o radę dysponując następującymi instrumentami pożyczkowymi:
    - Debet
    - kredyt odnawialny
    - karta kredytowa
    - kredyt konsumencki
    - a może jednak kredyt hipoteczny

    w bankach
    - mBank
    - BPH
    - PKO BP

    Która opcja jest najbardziej dla nas opłacalna. Zakładamy spłatę tego kredytu
    max 2 lata.

    Z góry dziękuję za wszystkie informacje
    Pozdrawiam
    Dawid

  • 2. Data: 2007-02-19 10:56:39
    Temat: Re: Kredyt na mieszkanie ale nie hipoteczny
    Od: "Robert.Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik " Dawid" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie chcę kredytu hipotecznego bo załatwienie tego dość długo trwa. Dlatego
    > proszę Was o radę dysponując następującymi instrumentami pożyczkowymi:

    nie trwa dłużej niz inne kredyty
    no i hipoteczny jest dużo tańszy niż zwykłe kredyty

  • 3. Data: 2007-02-19 11:40:16
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Feb 2007 11:56:39 +0100, "Robert.Wicik"
    <r...@n...poczta.onet.pl> wklepał(-a):

    >Użytkownik " Dawid" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    >nie trwa dłużej niz inne kredyty
    >no i hipoteczny jest dużo tańszy niż zwykłe kredyty

    Jednak nie w każdym banku może go dostać, bo kwota kredytu będzie niższa od
    minimalnej (np. 30 - 80 tys. zł).

  • 4. Data: 2007-02-19 11:45:33
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Sławomir Szyszło wrote:
    > Dnia Mon, 19 Feb 2007 11:56:39 +0100, "Robert.Wicik"
    > <r...@n...poczta.onet.pl> wklepał(-a):

    > Jednak nie w każdym banku może go dostać, bo kwota kredytu będzie niższa od
    > minimalnej (np. 30 - 80 tys. zł).

    A nie jest tak że opłaty pozabankowe związane z załatwieniem kredytu
    hipotecznego kosztują więcej niż różnica w %?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl
    www.duzy-biust.pl

  • 5. Data: 2007-02-19 12:21:35
    Od: Krzysztof Kowalewski <K...@N...pl>

    Marcin Lubojański napisał(a):

    > A nie jest tak że opłaty pozabankowe związane z załatwieniem kredytu
    > hipotecznego kosztują więcej niż różnica w %?

    Wpis hipoteki kosztuje 200 zł:)

    KK

  • 6. Data: 2007-02-19 13:28:06
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Krzysztof Kowalewski wrote:

    > Wpis hipoteki kosztuje 200 zł:)

    Jeszcze chyba dochodzi ubezpieczenie wpisu?
    Ile to kosztuje?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl
    www.duzy-biust.pl

  • 7. Data: 2007-02-19 13:58:37
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Marcin Lubojański porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jeszcze chyba dochodzi ubezpieczenie wpisu?
    > Ile to kosztuje?
    Roznie. Zazwyczaj ok 200zl/3m-ce albo podniesienie marzy o 0.5-1% do
    momentu uprawomocnienia sie wpisu do hipoteki
    --
    badzio

  • 8. Data: 2007-02-19 13:59:05
    Od: Fakir <a...@p...onet.pl>

    > Jednak nie w każdym banku może go dostać, bo kwota kredytu będzie niższa od
    > minimalnej (np. 30 - 80 tys. zł).

    to co za problem zainwestować nadwyżkę?
    Z dużym prawdopodobieństwem zwróci się ze sporym zyskiem....

  • 9. Data: 2007-02-19 18:41:28
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Feb 2007 14:59:05 +0100, Fakir <a...@p...onet.pl> wklepał(-a):

    >to co za problem zainwestować nadwyżkę?
    >Z dużym prawdopodobieństwem zwróci się ze sporym zyskiem....

    Jeśli weźmie *kredyt*, to nie może ot tak sobie wydać na co innego. Co innego
    pożyczka hipoteczna.

  • 10. Data: 2007-02-19 18:45:21
    Od: Ra <...@s...pl>

    Dawid napisał(a):
> [...]
    > nie chcę kredytu hipotecznego bo załatwienie tego dość długo trwa. Dlatego
    > proszę Was o radę dysponując następującymi instrumentami pożyczkowymi:

    pomijajac kh to najtańszy powinen byc odnawialny. Zwykle na poziomie ok
    10% realnie mniej, konsumenckje ok 14. Jak trafisz na promocję to bez
    opłat wstępnych. Jakiś czas temu kredyt bank miał ko na 8.8% i rok
    prowadzenia konta za free, widzę że oferta nadal aktualna, po roku można
    gdzie indziej przenieśc taki kredyt