  • Data: 2003-02-13 20:50:52
    Temat: Re: Kredyt na dom w MultiBanku
    Od: "Savo" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    t...@p...onet.pl napisał(a):

    > Moim zdaniem główny Twój problem powinien polegać na tym: (1) czy brać w
    CHF
    > (inne waluty ze względu na oprocentowanie nie wchodza w gre), (2) czy w
    PLN?
    > Jeżeli zdecydujesz sie, że w PLN, to bierz w KB lub PKOBP, jeżeli w CHF to
    nie

    > w tych bankach. Niezależnie jednak od Twojej decyzji bierz kredyt TYLKO w
    tym
    > banku, w którym oprocentowanie jest ustalane w postaci WIBOR(LIBOR) + marża
    > (wpisana do Umowy). Nie mam juz siły uzasadniać dlaczego. Przeczytaj
    ostatnie
    > posty. Tensor1.

    Moze skonczysz juz reklamowac KB? chyba wszyscy juz wiedza od dluzszego czasu
    na grupie ze jest to Twoj ulubiony bank, nie sadzisz ze troche przesadzasz
    z zachwalaniem tego banku? moze powiesz wszystkim jaki jest ich udzial w rynku
    kredytow mieszkaniowych skoro maja taki wg Ciebie swietny produkt?
    pzdr
    SAvo