  • 10. Data: 2009-05-19 10:52:55
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - kłopoty
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "george" <g...@v...pl> writes:

    > może "pożyczka hipoteczna"... ale warunki dużo gorsze (marża, koszty).
    > no i uzyskana kwota to może byc tylko 40% wartości tego mieszkania.

    Jeszcze pozostaje sprzedać to mieszkanie, kupić inne i na to inne
    wziąć kredyt hipoteczny...

    Ciekawe, czy by przeszło odkupić to samo mieszkanie 8-).

    MJ

  • 12. Data: 2009-05-19 10:54:07
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Ofka <j...@o...pl> writes:

    > Tego nie wiedziałam. Naprawdę tam jest to ograniczenie do 40%?
    > To będzie "trochę" kłopot :/

    A ile masz do spłaty? Nie więcej niż 50% chyba?

    MJ

  • 13. Data: 2009-05-19 10:56:52
    Od: Ofka <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 19 May 2009 12:52:55 +0200, george napisał(a):

    > "Ofka" <j...@o...pl> wrote in message

    > to zależy od banku, niestety nie orienuję sie w ofercie "pozyczek
    > hipotecznych".
    > Może znajdzie sie jakiś co da wiecej....

    Dzięki za czas - pomęczę "mojego" expanderowca jeszcze.

    - ofka -

  • 14. Data: 2009-05-19 10:58:11
    Od: Ofka <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 19 May 2009 12:54:07 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > A ile masz do spłaty? Nie więcej niż 50% chyba?
    >
    > MJ

    Teoretycznie 50%, choć zależnie od wyceny - mogłoby być nieco mniej.
    Tamten kredyt hipoteczny z BGŻ był fajny, bo nie chcieli nawet rzeczoznawcy
    - wystarczyło oświadczenie.

    --
    - ofka -

  • 15. Data: 2009-05-19 11:00:23
    Od: Ofka <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 19 May 2009 12:52:55 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > Jeszcze pozostaje sprzedać to mieszkanie, kupić inne i na to inne
    > wziąć kredyt hipoteczny...

    Też o tym myślałam, ale nie chcę fundować progeniturze mojej dodatkowych
    "atrakcji" życiowych.

    > Ciekawe, czy by przeszło odkupić to samo mieszkanie 8-).

    A czemu nie? ;>
    Tylko chyba za wiele tych kombinacji, a ja nie mam już czasu.

    --
    - ofka -

  • 16. Data: 2009-05-19 11:12:16
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "george" <g...@v...pl> writes:

    > to zależy od banku, niestety nie orienuję sie w ofercie "pozyczek
    > hipotecznych".
    > Może znajdzie sie jakiś co da wiecej....

    PKOBP twierdzi na swojej stronie www, ze daje do 60%. Oczywiscie w
    praktyce moze sie okazac, ze da mniej, albo ze zabraknie zdolnosci
    kredydowej na odpowiednia wysokosc rat.

    MJ

  • 17. Data: 2009-05-19 23:50:07
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Ofka pisze:

    > Dokładnie tak. Przy czym mieszkanie formalnie jest już moje.

    W ub. czwartek podpisalem akt notarialny na nabycie 50% mieszkania od
    niedoszlej. Kredyt dal Eurobank w CHF i ING w PLN. BZWBK - podejrzewal
    fraud i podniosl na wszelki wypadek marze o 1% co uczynilo go zupelnie
    nieatrakcyjnym dla mnie.

    --
    Qlfon, Kraków