  • 11. Data: 2011-06-21 19:16:25
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - bezposrednio czy przez posrednika?
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (21.06.2011 21:00), RD wrote:

    > To nie ja napisałem, ja to właśnie neguję.
    > Zrozumiałem tak, że ąćęłńóśźż miał na myśli marżę, a nie prowizję.

    Ciekawi mnie, dlaczego tak dziwnie zrozumiałeś? Zwłaszcza że Cytujący
    Inaczej wyraźnie w jednym poście pisał o marży i o prowizji w innych
    kontekstach. Czyli - rozróżnia te 2 pojęcia.

    p. m.

  • 12. Data: 2011-06-21 20:16:55
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2011-06-21 21:16, mvoicem pisze:

    > Ciekawi mnie, dlaczego tak dziwnie zrozumiałeś? Zwłaszcza że Cytujący
    > Inaczej wyraźnie w jednym poście pisał o marży i o prowizji w innych
    > kontekstach. Czyli - rozróżnia te 2 pojęcia.

    Odpowiedziałem już na ten temat Tobie w innym poście. Nie mam nic
    więcej do dodania. :-)

  • 13. Data: 2011-06-21 20:39:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To nie ja napisałem, ja to właśnie neguję.
    > Zrozumiałem tak, że ąćęłńóśźż miał na myśli marżę, a nie prowizję.

    żeby była jasność, są banki w których prowizja wynosi 0 %/zł, są też
    takie, gdzie wynosi ona x ale kredytobiorca może liczyć na niższą marżę
    (jeżeli zapłaci prowizję), są też takie, w których nie ma prowizji, ale
    jest drogie i niepotrzebne ubezpieczenie

    warto o tym wiedzieć ;-)
    --
    pozdrawiam
    RobertS