  • 1. Data: 2007-11-03 17:34:06
    Temat: Kredyt, a uregulowany stosunek do służby wojskowej
    Od: Simon_di_Gaddo <s...@i...pl>

    Witam.

    W przypadku ubiegania się o kredyt, wymagana jest książeczka wojskowa,
    żeby potwierdzić stosunek do służby wojskowej? Pytam, bo swoją zgubiłem
    jakieś parę lat temu i mam takie przeczucie, że będę się musiał
    pofatygować do WKU... mylę się? ;)

  • 2. Data: 2007-11-04 08:31:02
    Od: Marcin <m...@w...pl>

    Dnia Sat, 03 Nov 2007 18:34:06 +0100, Simon_di_Gaddo napisał(a):

> [...]
    > żeby potwierdzić stosunek do służby wojskowej? Pytam, bo swoją zgubiłem
    > jakieś parę lat temu i mam takie przeczucie, że będę się musiał

    Na ogół niestety tak.

  • 3. Data: 2007-11-04 10:07:57
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Pytam, bo swoją zgubiłem jakieś parę lat temu i mam takie przeczucie, że
    > będę się musiał pofatygować do WKU... mylę się? ;)

    To chyba do pewnego wieku jest wymagane.

    /*-+

  • 4. Data: 2007-11-04 12:37:38
    Od: Ziober <p...@z...com>

    Użytkownik Simon_di_Gaddo napisał:
> [...]
    > żeby potwierdzić stosunek do służby wojskowej? Pytam, bo swoją zgubiłem
    > jakieś parę lat temu i mam takie przeczucie, że będę się musiał

    Niestety będziesz musiał, skoro bank tego wymaga. A nie jest to jedyna
    instytucja, któras lubi ten dokument - kto zmienia adres stałego pobytu,
    też tego nie uniknie.
    Tyle, ze w WKU nie będziesz musiał kolędować tyle czasu co przy wymianie
    DO czy prawa jazdy - tam nie ma kolejek i dostajesz dokument niemal od
    ręki.

  • 5. Data: 2007-11-04 16:01:00
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > kto zmienia adres stałego pobytu, też tego nie uniknie.

    KW nie mama od 15 lat i jakoś nie było problemów i z 3-ma kredytami i z
    przemeldowywaniem się.

    /*-+

  • 6. Data: 2007-11-05 08:56:48
    Od: s...@g...com

    On 4 Nov, 17:01, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

    > KW nie mama od 15 lat i jakoś nie było problemów i z 3-ma kredytami i z
    > przemeldowywaniem się.
    >
    > /*-+

    Nie pisz takich rzeczy :-)
    Fakt zgubienia ksiazeczki powinienes zglosic niezwlocznie.

    Co do okreslonego wieku, to tez niestety sie zmienilo (1-2 lata taemu
    zdaje sie) i juz nie ma gwarancji, ze po ukonczeniu x lat nie
    zostaniesz powolany (oczywiscie prawo nie dziala wstecz). Jesli wiec
    jakims sposobem uniknales sluzby, to teraz nie ma gwarancji, ze juz
    masz spokoj.

    W tym momencie ta zmiana nie ma jeszcze wielkiego znaczenia, bo od
    zmiany uplynelo mniej czasu niz od momentu, w ktorym mozna byc
    powolanym do poprzednio obowiazujacej granicy wiekowej.

    Pzdr

    MS

  • 7. Data: 2007-11-05 18:24:48
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    A czy ja napisałem, że ona zaginęła. Uległa utylizacji :-)

    > Jesli wiec jakims sposobem uniknales sluzby, to teraz nie ma gwarancji, ze
    > juz
    masz spokoj.

    Kupiłem sobie kategorię wtedy chyba D-Niezdolny do sł.wojskowej. No niby
    tak, ale to nie jest nigdzie w KW zapisane że będę czy nie powołany. Nawet
    pół roku temu biorąc kredyt w banku gdzie mam ror nikt nie dopytywał się o
    jakaść KW.

    /*-+

  • 8. Data: 2007-11-06 09:25:37
    Od: s...@g...com

    On 5 Nov, 19:24, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

    > A czy ja napisałem, że ona zaginęła. Uległa utylizacji :-)
    To nie zmienia wiele dla panow w WKU. Bez wzgledu na przypadkowosc lub
    nie.

> [...]
    > pół roku temu biorąc kredyt w banku gdzie mam ror nikt nie dopytywał się o

    Jesli masz kategorie D, to jestes bezpieczny. Z tym, ze skoro ja
    kupiles, a nie dostales uczciwie i ktos odpowiedni sie o tym dowie, to
    nie bylbym taki pewny...
    Albo wiec nieroztropnie sie chwalisz albo sobie zartujesz.
    Optymistycznie przyjmuje ten 2go wariant.

    Milego dnia

    Pzdr

    MS

  • 9. Data: 2007-11-06 18:14:50
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > To nie zmienia wiele dla panow w WKU. Bez wzgledu na przypadkowosc lub
    nie.

    Wg ostatniej wiedzy trepów z WKU to w 1989r. po otrzymaniu od nich zgody
    wyjechałem do ZSRR i do dnia dzisiejszego nie powróciłem.

    > Z tym, ze skoro ja
    kupiles, a nie dostales uczciwie i ktos odpowiedni sie o tym dowie, to
    nie bylbym taki pewny...

    Przedawnienie.

    /*-+