eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt Mieszkaniowy PKOBP - 8% prowizji od wczesniejszej splaty › Re: Kredyt Mieszkaniowy PKOBP - 8% prowizji od wczesniejszej splaty
  • Data: 2006-01-03 16:02:33
    Temat: Re: Kredyt Mieszkaniowy PKOBP - 8% prowizji od wczesniejszej splaty
    Od: "Albert Litwiniuk" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    i w tym rzecz....

    w umowie tego NIE MA!

    Jest w Regulaminie Kredytu "Wasny Kąt", gdzie jest napisane, ze moze sie
    zmienic, no i sie wlasnie zmienilo....

    Jesli sie nie jest w stanie zapewnic klientom konkurencyjnego kredytu, to
    trzeba cos wymyslic, by nie przechodzili do innych bankow. Jestem wrecz
    uczulony na takie praktyki, dlatego z przyjemnoscia bez prowizji NADPLACAM
    dzis 99% kredytu, a potem (juz jutro) robie calkowita splate koncowki i
    place minimalna prowizje, czyli 200pln

    Pozdrawiam
    Albert

    Użytkownik "Krzysiek Jeżyna ze Szczecina" <p...@p...onet.pl> napisał w