  • Data: 2007-09-22 05:47:23
    Temat: Re: Kredyt Hipoteczny
    Od: Michał Asman <b...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Wrz, 11:32, severin <s...@w...pl> wrote:
    > Przejrzałem chyba wszystkie opinie dotyczące kredytów hipotecznych i
    > dalej jestem w martwym punkcie. Zastanawiam się na GM, mBank, PKO BP i
    > PKO SA. Chodzi o kredyt na działkę (40 tys), a później 100 tys. na
    > budowę, reszta to wkład własny. Czy ktoś może wyrazić opinie i pomóc mi
    > dokonać prawidłowego wyboru???

    jesli chcesz zakupić działke za 40 000 zł , to obojętnie w jakim banku
    go sobie zaciągniesz róznica w kosztach jest niewielka. Bo po
    załatwieniu wystkich formalności z pozwoleniami na budowę domu dopiero
    składasz wniosek o kredyt na budowę.
    Popnieważ może sie okazać że za pół roku inny bank ma lepsza ofertę,
    niz ten co dał nam kredyt na zakup działki.

    Sugerował bym składanie wniosku na maksymalną zdolność kredytową, a
    wolne środki trzymał na lokatach.

    więcej na :
    http://michalasman.bblog.pl/
    http://www.assman.com.pl/index-sub.pl?pid=174