  • 1. Data: 2012-05-16 14:02:27
    Temat: Kredyt 12000 PLN gdzie?
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Witam
    Gdzie teraz na dobrych warunkach można dostać kredyt gotówkowy 12000 PLN, na
    3 lata, przy pensji 2000 PLN.

    --=olo=--

  • 2. Data: 2012-05-16 14:06:52
    Temat: Re: Kredyt 12000 PLN gdzie?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Jesli wierzysz, ze oferty bankow bedza sie istotnie
    roznic to nie powinienes brac kredytow ;-)

    Gdy potrzebowalem bralem w Euro Banku. Dlaczego?
    Bo oddzial mam 200m od domu i dawali na dowod bez
    zadnych papierow do ktorych mam awersje :)

  • 3. Data: 2012-05-16 14:26:27
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    (...)
    pytam w imieniu więc daruj sobie uwagi, a zresztą warto zapytać - może ktoś
    ostatnio przez to przechodził i jest na bieżąco...

    --=olo=--

  • 4. Data: 2012-05-16 15:15:59
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Nie pyszcz tylko zdefiniuj co to sa dla ciebie
    "dobre warunki" to moze akurat ktos cos podpowie.

  • 5. Data: 2012-05-16 15:34:30
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Nie pyszcz tylko zdefiniuj co to sa dla ciebie
    > "dobre warunki" to moze akurat ktos cos podpowie.

    ja nie pyszczę tylko ty nie odpisujesz konkretnie, bo nie podałeś kwoty, %,
    ewntualnych opłat - a dobre warunki to dobre warunki i proszę byś już nie
    brał udział w tym wątku, dziękuję

    --=olo=--

  • 6. Data: 2012-05-16 15:36:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 16 maja 2012 15:34:30 UTC+2 użytkownik --=olo=-- napisał:
    > ja nie pyszczę tylko ty nie odpisujesz konkretnie, bo nie podałeś kwoty, %,
    > ewntualnych opłat - a dobre warunki to dobre warunki i proszę byś już nie
    > brał udział w tym wątku, dziękuję

    Oprocentowanie 18%, prowizja 5% to sa dobre dla ciebie warunki?

  • 7. Data: 2012-05-17 08:24:37
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    sion-forums@ynjj16...
> [...]
    > brał udział w tym wątku, dziękuję

    Oprocentowanie 18%, prowizja 5% to sa dobre dla ciebie warunki?

    nie

  • 8. Data: 2012-05-18 01:37:53
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-05-17 08:24, --=olo=-- pisze:
    > U?ytkownik "Kris"<k...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
    sion-forums@ynjj16...
    > W dniu ?roda, 16 maja 2012 15:34:30 UTC+2 u?ytkownik --=olo=-- napisa?:
    >
    > Oprocentowanie 18%, prowizja 5% to sa dobre dla ciebie warunki?
    >
    > nie

    Człowieku, bądź łaskaw ustawić sobie prawidłowe kodowanie w swoim czytniku.

  • 9. Data: 2012-05-21 08:38:33
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    (...)
    > Człowieku, bądź łaskaw ustawić sobie prawidłowe kodowanie w swoim
    > czytniku.

    qurwa ale wniosłeś do tematu... gratuluję

    EOT

  • 10. Data: 2012-05-21 11:07:22
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    --=olo=-- <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> wrote on 2012-05-21_8:38
    > (...)
    >
    > qurwa ale wniosłeś do tematu... gratuluję

    Nie dość, że zaśmiecasz listę przez lenistwo, to jeszcze
    odpyskowujesz na grzecznie zwróconą uwagę?

    witrak()