eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKoszt obsługi klienta › Re: Koszt obsługi klienta
  • Data: 2003-06-11 08:42:09
    Temat: Re: Koszt obsługi klienta
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Piotr Grzegorz Skowronski napisał:
    > malwiak wrote:
    > || Jednak nie takie proste. A jeśli bank np. sam autoryzuje swoje
    > || transakcje? Utrzymuje swoją infrastrukturę autoryzacyjną? To ile
    > || kosztuje pojedyncza transakcja?
    >
    > Jeśli sam autoryzuje, to zarabia jeszcze więcej :)
    > Prowizję płaci merczant. Swoją dolę dostają: organizacja płatnicza,
    > centrum autoryzacyjne oraz bank.

    Sadze ze koledze chodzi o koszt jako taki. To ze bank zarabia nie ma
    tutaj wiele do rzeczy. Jak prowadzisz dochodowy interes, to tez ponosisz
    koszty. I o to chodzi. Stad pytanie o rozne koszty roznych transakcji
    bylo jak najbardziej zasadne.

    Dawno temu, jak tylko niektore banki mialy bankomaty, a tylko jeden
    bankomaty dzialajace on-line (i do tego standardem byly karty
    bankomatowe ;-) ), tenze on-lajnowy bank kalkulowal koszty transakcji
    bankomatowej, co bylo potrzebne do wyceny uslug ktore bank chcial
    zaoferowac innym bankom (tym nieposiadajacym bankomatow). Ale
    zakrecilem. W kazdym razie wychodzilo, ze koszt jednej transakcji to
    kilkadziesiat groszy, albo nawet ponad 1 zl. Nie pamietam dokladnie. Od
    tamtego czasu bardzo wiele sie zmienilo. Jest duzo wiecej bankomatow i
    ogromnie wzrosla liczba osob z nich korzystajacych. Sadze ze koszt
    pojedynczej transakcji bankomatowej to kilka/kilkanascie groszy dla
    transakcji dokonywanej we wlasnym bankomacie banku. W bankomacie obcym
    koszt jest pewnie wiekszy, bo trzeba zapolacic operatorowi bankomatu.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1