    From: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto główne z bezpłatnymi wypłatami za granicą
    Date: Sat, 14 Jul 2012 10:31:09 +0200

    Użytkownik "ZBI" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:90683de7-214b-4490-b76b-caf174db6750@googlegrou
    ps.com...
    Witajcie,

    mam prośbę o polecenie jakiegoś konta z bezpłatnymi wypłatami w kraju i za
    granicą, które mogłoby służyć jako główne. Aktualnie posiadam konto w ING -
    lubię je bo można na nim polegać - przelewy ustawiam z datami przyszłymi i
    jak do tej pory wszystkie realizowały się bez zwłoki, drugą ważną dla mnie
    rzeczą jest to, żeby istniała możliwość założenia dodatkowego konta wewnątrz
    tego samego banku, na którym mogłaby spoczywać większa kwota gotówki, takie
    dodatkowe zabezpieczenie w razie kradzieży karty :)Coraz częściej wyjeżdżam
    za granicę i chciałbym mieć możliwość swobodnego wypłacania gotówki w razie
    awaryjnej sytuacji. Nie chcę jednak mieć 10 kont i dbać o to, aby na kazdym
    z nich zrobić odpowiedni obrót czy utrzymać odpowiednie saldo.

    Czy są na grupie użytkownicy Eurobanku Prestiż, Aliora, DB? Które z tych
    kont jest godne polecenia? Na Alior Sync jest chyba trochę za wcześnie; z
    informacji na grupie wynika, że raczej nie nadaje się na główne konto :)

    pozdrawiam

    Alior Sync, a czemu się nie nadaje, ja właśnie założyłem i jak na razie
    jestem zadowolony.