  • 1. Data: 2006-04-09 08:04:07
    Temat: Konto Inteligo zakładane w PKO BP
    Od: Martinez <m...@p...fm>

    Witam!

    Czy ktoś zakładał konto Inteligo w oddziale banku PKO BP?
    Zakładam konto firmowe ale chcę zyskać na czasie a im trzeba wysłać
    najpierw dokumenty a poźniej dopiero przyślą umowę. Nie mam czasu na to.

    Pozdrawiam
    Martinez

  • 2. Data: 2006-04-09 10:22:19
    Temat: Re: Konto Inteligo zakładane w PKO BP
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Martinez" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    .

    > Czy ktoś zakładał konto Inteligo w oddziale banku PKO BP?
    > Zakładam konto firmowe ale chcę zyskać na czasie a im trzeba wysłać
    > najpierw dokumenty a poźniej dopiero przyślą umowę. Nie mam czasu na to.

    Zakladanie konta w placowce PKO BP niczego nie przyspiesza.
    Oni tam robia za skrzynke pocztowa.
    Lepiej zaloz dzisiaj przez internet to moze jeszcze dzisiaj oddzwonia w celu
    weryfikacji, a tak bedziesz czekal na otwarcie placowki, przekazanie z niej
    dokumentow do Inteligo i oddzwonienie...

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2006-04-09 20:48:15
    Od: "lestat" <l...@w...pl>

> [...]
    > Zakładam konto firmowe ale chcę zyskać na czasie a im trzeba wysłać
    > najpierw dokumenty a poźniej dopiero przyślą umowę. Nie mam czasu na to.

    A ja Ci radze skorzystac z innego banku. W połowie marca wysłałem wniosek.
    Bardzo szybko, bo w ciągu godziny do mnie oddzwonili. Ale kurier juz nie
    przyjechał do mnie, cisza w eterze. A mamy dzisiaj 9 kwietnia.

  • 4. Data: 2006-04-10 09:48:06
    Od: Martinez <m...@p...fm>

    Dnia 09.04.2006 Slawek Kos <s...@p...com> napisał/a:

> [...]
    > weryfikacji, a tak bedziesz czekal na otwarcie placowki, przekazanie z niej
    > dokumentow do Inteligo i oddzwonienie...

    Acha :)
    Czyli zintegrowanie Inteligo z PKOBP im się udało widzę :(

    Martinez

  • 5. Data: 2006-04-10 09:53:49
    Od: Martinez <m...@p...fm>

    Dnia 09.04.2006 lestat <l...@w...pl> napisał/a:

    > A ja Ci radze skorzystac z innego banku. W połowie marca wysłałem wniosek.
    > Bardzo szybko, bo w ciągu godziny do mnie oddzwonili. Ale kurier juz nie
    > przyjechał do mnie, cisza w eterze. A mamy dzisiaj 9 kwietnia.

    Chyba tak zrobię :)
    Muszę jak najszybcie dokonać rejestracji w US a zanim dotrą moje papiery
    do inteligo, przyślą umowę, ja im odeślę itp. Zejdzie się z miesiąc.

    Nie chciałbym znowu korzystać z PKO SA, BPH ani innych molochów
    gdzie obsługa klienta jest bardzo długa.

    Co myślicie o koncie firmowym w Millenium?

    Pozdrawiam
    Martinez

  • 6. Data: 2006-04-10 16:34:19
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    .

    > Acha :)
    > Czyli zintegrowanie Inteligo z PKOBP im się udało widzę :(

    Udalo sie.
    Zintegrowanie Inteligo z PKO BP NIE MiALO polegac na zmianie Inteligo w
    konto "marmurowe" obslugiwane w placowkach PKO BP.

    --
    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2006-04-10 17:38:23
    Od: Martinez <m...@p...fm>

    Dnia 10.04.2006 Slawek Kos <s...@p...com> napisał/a:

    > Udalo sie.
    > Zintegrowanie Inteligo z PKO BP NIE MiALO polegac na zmianie Inteligo w
    > konto "marmurowe" obslugiwane w placowkach PKO BP.

    To rozumiem ale dla mnie jedyną korzyścią połączenia jest brak prowizji
    przy przelewach z Inteligo do PKOBP.

    Porażką wg mnie jest brak możliwości wypłacenia pieniędzy z rachunku
    Inteligo w kasie oddziału PKOBP.

    Pozdrawiam
    Martinez

  • 8. Data: 2006-04-11 05:58:09
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    .

    > To rozumiem ale dla mnie jedyną korzyścią połączenia jest brak prowizji
    > przy przelewach z Inteligo do PKOBP.
    >
    > Porażką wg mnie jest brak możliwości wypłacenia pieniędzy z rachunku
    > Inteligo w kasie oddziału PKOBP.

    1. Gdyby tak bylo mozna to by znaczylo, ze Inteligo ma marmurowe placowki a
    zalozenia mialo ich nie miec (patrz wyzej)
    2. Jedyny sposob wyplaty gotowki z Inteligo (podobnie jak np. w mbanku) to
    wyplata przy pomocy karty. To MOZESZ zrobic w kasie oddzialu PKO BP.

    --
    Pozdrowienia
    ---