  • 11. Data: 2008-09-23 15:14:57
    Temat: Re: Koniec 8% lokaty w ING B? ?
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    RobertS wrote:

    > 18 m-ce to nie 3 - taka jest ró?nica...
    >
    > poza tym czy to przypadkiem nie lokata z oprocentowaniem progresywnym?

    Znajac PKO BP to jest lokata gdzie 35 misiecy bedzie max 5% , a ostatni
    miesiac 10,5 (takie a nawet lepsze sa juz dostepne w kazdym banku -
    np w Polbanku ostatni miesiac to bodajze 17% przy rokacie rocznej)

    Nie wierze ze PKO BP da cos odpowiadajacego oprocentowaniu stalemu >6%.
    --
    Regards,
    Maverick

  • 12. Data: 2008-09-23 15:27:28
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Maverick wrote:

> [...]
    > np w Polbanku ostatni miesiac to bodajze 17% przy rokacie rocznej)
    >
    > Nie wierze ze PKO BP da cos odpowiadajacego oprocentowaniu stalemu >6%.

    A jednak cos wiecej dali.

    PKO BP rozpoczyna jesienną walkę o klientów bardzo atrakcyjnym sloganem
    reklamowym. Czy to przyciągnie klientów? Jak oceniają nową propozycję
    banku eksperci?

    Nowa oferta PKO BP to lokata progresywna na 18 miesięcy.
    - W pierwszym miesiącu obowiązywania lokaty oprocentowanie wynosi 2
    proc., w kolejnych miesiącach stopniowo wzrasta, by w ostatnim 18
    miesiącu lokaty osiągnąć marketingowy poziom 10,5 proc. - mówi "Gazecie
    Prawnej" Bartłomiej Samsonowicz, ekspert porównywarki finansowej
    Comperia.pl.

    A więc okazuje się, że w skali roku będzie można uzyskać na tej lokacie
    maksymalnie 7 proc.

    Na polskim rynku jest co najmniej kilkanaście lokat wyżej
    oprocentowanych. Jednak, jak oceniają eksperci, wielu klientom PKO BP
    ciągle kojarzy się z pewnością i bezpieczeństwem.
    - Ta lokata nie jest najlepsza na rynku, ale sądzę, że to będzie hit -
    twierdzi Paweł Majtkowski z Expandera. - Wielu klientów będzie wolało
    zostawić pieniądze w PKO BP na 7 proc. rocznie, niż założyć lokatę na 8
    proc. w innym banku.

    Według gazety, niektórzy eksperci twierdzą jednak, że bank nadużywa
    nieco zaufanie informując w reklamie, że lokata progresywna daje 10,5
    proc. zysku. Klientów może to wprowadzić w błąd, bo roczne
    oprocentowanie takiej lokaty to 7 proc.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 13. Data: 2008-09-24 06:16:17
    Temat: Re: Koniec 8% lokaty w ING BŚ ?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 23 Sep 2008 05:14:28 +0200, Maverick napisał(a):

    > Kto pisal ze niby do konca wrzesnia. W oddziale powiedzieli ze oni nic
    > nie wiedza - w warunkach lokaty jest ze bank zastrzega sobie prawo do
    > zakonczenia w dowolym momencie.
    >
    > PS. Mam nadzieje ze bedzie to chociaz do 30 lub 1 pazdz. - dostane
    > wyplate i chce jeszcze skorzystac z tej lokaty.

    Jeśli "Rzeczpospolita" ma dobre informacje, to dzisiaj ostatni dzień.
    Patrz: artykuł "PKO BP w pogoni za depozytami" w zielonej części
    wczorajszego numeru.

  • 14. Data: 2008-09-25 07:25:18
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 24 Sep 2008 06:16:17 +0000, jureq napisał(a):

    > Jeśli "Rzeczpospolita" ma dobre informacje, to dzisiaj ostatni dzień.
    > Patrz: artykuł "PKO BP w pogoni za depozytami" w zielonej części
    > wczorajszego numeru.

    Potwierdziło się - dziś już nie ma lokat 8% w ING.

  • 15. Data: 2008-09-25 08:20:34
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > Potwierdziło się - dziś już nie ma lokat 8% w ING.

    Kto wiec teraz daje 8% ?

  • 16. Data: 2008-09-25 09:22:13
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    sensei wrote:
    > U?ytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Kto wiec teraz daje 8% ?

    Chyba Multi ma cos takiego wprowadzic (8% na 3 miesiace) - ale jeszcze
    nic nie ma na stronie.