    From: "alexy" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Komornik sciga matke za grzechy syna!
    Date: Mon, 18 Nov 2002 09:54:52 +0100

    >Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    >Nie znasz odpowiedzi????
    >Takiś "zaradny" polak-katolik????
    >Nawet nie jest mi Ciebie żal:-(

    Mnie też nie jest mnie żal :)))
    A tak poważnie. Kolego, czytaj uważnie. Ja nie napisałem, że nie płacę
    mandatów, żeby ich nie płacić nigdy, tylko dlatego, że wolę jak sam sobie je
    weźmie urząd skarbowy, żebym nic nie musiał wysyłać i nigdzie chodzić w tej
    sprawie, bo jestem leniwy. Rozumiesz?
    I nie chodzi mi o to, że komornik ściga mnie za ten mandat, tylko o to, że
    sciga moją matkę. Rozumiesz?
    Nie chodzi mi o pieniądze, bo ten mandat i tak zapłacę (w postaci mniejszego
    zwrotu nadpłaconego podatku z US), tylko chodzi mi o zasadę, że za grzechy
    synów nie odpowiadają matki. Czasy, kiedy za dezercję syna z wojska rodzice
    jechali na Kamczatkę skończyły się w ZSRR jeszcze przed bitwą o Stalingrad.
    Czy teraz mnie ROZUMIESZ?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl