  • 1. Data: 2002-05-11 11:01:49
    Temat: Ko
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Potrzebuje dobre konto firmowe dla podmiotu gospodarczego.
    Interesuja mnie glownie niskie oplaty za prowadzenie.
    Prosze o pomoc w wyborze. Z gory thx.
    Pozdrawiam, minik

  • 2. Data: 2002-05-11 11:15:33
    Temat: Re: Ko
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > Prosze o pomoc w wyborze. Z gory thx.

    Minik Bank ? ;P
    Pozdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 3. Data: 2002-05-11 11:21:09
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Minik Bank ? ;P

    Nie strasz =)

  • 4. Data: 2002-05-11 13:11:31
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > Potrzebuje dobre konto firmowe dla podmiotu gospodarczego.
    > Interesuja mnie glownie niskie oplaty za prowadzenie.
    > Prosze o pomoc w wyborze. Z gory thx.
    > Pozdrawiam, minik

    Albo dobre, albo z niskimi opłatami.
    Wydawało mi się, że Ty to wiesz :-)

  • 5. Data: 2002-05-11 14:12:37
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Albo dobre, albo z niskimi opłatami.
    > Wydawało mi się, że Ty to wiesz :-)

    Hmm =)
    Zastanawialem sie nad integrum, millennium i mbankiem ale nie moge sie
    zdecydowac, dlatego tez prosilem o opinie kolegow. W zaleznosci od
    komentarzy czy opinii wybor bylby latwiejszy =)

  • 6. Data: 2002-05-11 14:27:00
    Od: "AltF4" <m...@h...pl>

> [...]
    > zdecydowac, dlatego tez prosilem o opinie kolegow. W zaleznosci od
    > komentarzy czy opinii wybor bylby latwiejszy =)

    Ja jestem zadowolony z Multibanku.
    8zl na miesiac to nie jest duzo, a obluga (przelewy,wplata gotowki) tez
    niewiele kosztuje.
    pzdr
    Andrzej

  • 7. Data: 2002-05-11 14:29:05
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zastanawialem sie nad integrum, millennium i mbankiem ale nie moge sie
    > zdecydowac, dlatego tez prosilem o opinie kolegow. W zaleznosci od
    > komentarzy czy opinii wybor bylby latwiejszy =)

    Ale widzisz popelniasz ten blad co wszyscy - nie podajesz dla kogo dokladnie
    ile bedzie przelewo i tak dalej, co masz blizej itp.

    Sam wiesz, ze Integrum jest tanie, ale do pewnego momentu (ZUS, przelewy i
    tak dalej to juz kupe kasy kosztuje), Millennium to samo - duze prowizje -
    ogole narzekanie bylo. mBank - dla DG li tylko i nie masz oddzialu zeby
    wplacic kase itp (te a czemu nie Inteligo??? ;)

  • 8. Data: 2002-05-11 14:52:28
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > ogole narzekanie bylo. mBank - dla DG li tylko i nie masz oddzialu zeby
    > wplacic kase itp (te a czemu nie Inteligo??? ;)

    Dlaczego nie inteligo? Bo ich oferte znam dobrze a jakbym wymienil to
    jeszcze powstalby dym miedzy obozami =)

  • 9. Data: 2002-05-11 14:53:31
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Ja jestem zadowolony z Multibanku.
    > 8zl na miesiac to nie jest duzo, a obluga (przelewy,wplata gotowki) tez
    > niewiele kosztuje.

    Odpada. 9 zl prowadzenie + 3 zl / msc karta = 12 zl / msc. Zdzierstwo.

  • 10. Data: 2002-05-11 14:55:48
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > ogole narzekanie bylo. mBank - dla DG li tylko i nie masz oddzialu zeby
    > wplacic kase itp (te a czemu nie Inteligo??? ;)

    Co do przelewow nie bedzie ich duzo dlatego napisalem ze tanie.