  • 1. Data: 2010-01-16 16:30:02
    Temat: Klineci zlapali bandyte podczas napadu na bank
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam,
    Gosc dokonal prawdopodbnie kilkanascie udanych napadow na banki,
    az zlapali go klineci:

    http://www.polskieradioeuro.pl/Wiadomosci.aspx?secti
    onNumber=940&id=23525

    U nas to chyba tylko amatorzy i desperaci probuja okradac banki.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-01-16 18:07:41
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marcin <n...@n...ru> writes:

    > U nas to chyba tylko amatorzy i desperaci probuja okradac banki.

    Biorac pod uwage ilosc gotowki, ktora mozna ukrasc, to dziwne byloby
    gdyby bylo inaczej.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 3. Data: 2010-01-16 19:10:37
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Biorac pod uwage ilosc gotowki, ktora mozna ukrasc, to dziwne byloby
    > gdyby bylo inaczej.

    Jestesmy w przededniu napadów w restauracjach?

  • 4. Data: 2010-01-17 00:30:03
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...ru> napisał w wiadomości
> [...]
    onNumber=940&id=23525

    > U nas to chyba tylko amatorzy i desperaci probuja okradac banki.

    Jaki kraj, tacy złodzieje...
    Żałosne....

    Feromon

  • 5. Data: 2010-01-17 11:31:19
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    Feromon wrote:

    > Jaki kraj, tacy złodzieje...
    > Żałosne....

    A co, chciałbyś, żeby paru ludzi zginęło?
    Bo w Usiech miałby porządną broń i dopiero byłaby zabawa.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 6. Data: 2010-01-17 15:09:48
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Marcin" <n...@n...ru> wrote in message
> [...]
    onNumber=940&id=23525

    > U nas to chyba tylko amatorzy i desperaci probuja okradac banki.

    Totalna glupota!
    Policja powinna jeszcze ukarac tych idiotow...
    A co by bylo jak by faktycznie mial ostra bron? Zabil by ich i jeszcze moze
    innych niewinnych klientow.
    Nastepny "bandyta" juz nie bedzie z zabawka...
    Totalnie nie rozumiem jak mozna tak sie narazac i narazac innych dla codzych
    pienidzy... Wplyw filmow amerykanskich?
    Moim zdaniem tych 2 gosci to kretyni do potegi entej.

  • 7. Data: 2010-01-17 17:22:07
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

> [...]
    onNumber=940&id=23525

    > U nas to chyba tylko amatorzy i desperaci probuja okradac banki.

    'jaki prezydent taki zamach'

    :-)

  • 8. Data: 2010-01-17 19:02:51
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "wspolna-flaszka.pl" news:hivh04$bk9$1@inews.gazeta.pl

    > 'jaki prezydent taki zamach'

    jacy politycy taki zamach

  • 9. Data: 2010-01-17 19:37:08
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    pmlb napisał(a) w wiadomości: <2LF4n.25209$9A6.5653@newsfe07.ams2>...

> [...]
    >pienidzy... Wplyw filmow amerykanskich?
    >Moim zdaniem tych 2 gosci to kretyni do potegi entej.

    Nie zgadzam się z żadnym twoim zdaniem. Znasz szczegóły? Może nie było
    takiego rysyka.
    A może jeszcze zabronisz bronić się przed napadem? Totalna uległość?
    To następnym razem nawet atrapa broni będzie niepotrzebna, wystarczy
    będzie pokazać karteczkę "to jest napad" i wszyscy powinni posłusznie położyć
    się podłodze.
    Ale rzeczywiście mżna by uniknąć takiej sytuacji, gdyby w banku był snajper
    i kropnął bandytę na miejscu.

    Arek

  • 10. Data: 2010-01-18 03:47:00
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> wrote in message
> [...]
    > położyć
    > się podłodze.
    > Ale rzeczywiście mżna by uniknąć takiej sytuacji, gdyby w banku był

    Kropna, snajper... hej! Polska to nie Afganistan! Za duzo filmow sie
    naogladales.
    Jeden taki byl w USA snajper, ktory za zabijanie ludzi w Iraku dostal medal
    a za to samo w USA dostal stolek elektryczny...
    Ale do sprawy.
    Ja nie wiem czy nie bylo ryzyka, ale pamietam z opisow akcje w centrum
    handlowym w Opolu gdzie padly strzaly. Poza tym karteczka to nie bron, a
    czasem mozna sie naciac, ze ktos ma atrape a okaze sie to bron ostra. I
    pamietaj, zadna kasa nie jest warta zycia ludzkiego! ZADNA. Jesli wg. jest
    to ile kosztuje zycie?