eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKlient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką › Re: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
    From: vpw <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
    Date: Wed, 31 Mar 2004 16:06:11 +0200
    Sender: w...@f...onet.pl@62.29.138.51

    > To może nie być takie proste, gdy wszyscy dookoła tak robią.
    > Jak inni grają nieczysto, to czasem masz wybór: albo też grasz nieczysto,
    > albo giniesz...
    >
    > Nie, nie popieram nieczystej gry. Ale nie ma co bluzgać na tego sklepikarza,
    > który być może nie ma innego wyjścia.

    > Umowa między sklepikarzem a akłajerem to w sumie też nie jest sprawa
    > klienta. A co, jeśli sklepikarz wynegocjował inną treść umowy i ma prawo
    > mieć wyższe ceny dla klientów płacących kartą?

    Uwazam prowizje centrow rozliczeniowych za czyste zlodziejstwo. Praktycznie
    za utrzymywanie elektronicznego systemu rozliczeniowego pobieraja procent
    (spory) od obrotu gospodarczego. To jak by pobierac oplate za reklamowki w
    supermarkecie i jednoczesnie informowac, ze musisz je kupic.

    Jesli jednak takie sa warunki rynkowe i sklepikarz zgadza sie na nie to
    musi ich dotrzymywac. Moze nie brac kart i wtedy traci czesc klientow.
    Jesli chce miec inne ceny to nie ma problemu. Ale pamietaj, ze cena na
    produkcie jest gwarantowana i niegdzie nie jest napisane, ze zalezy od
    akceptowanej formy platnosci. Nie ma sprawy: wywiwesz na towarach 2 ceny i
    bierze wyzsza jak sie placi karta. Ale tak to on nie chce - bo klient sie
    bedzie denerwowal

    --
    vpw (2004-03-31 16:02:38)