  • 1. Data: 2009-01-29 14:48:47
    Temat: Killer - pytanie proceduralne!!
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witajcie właśnie mam killera założonego - mam numer konta na który mam $
    wpłacić i e-mail od nich z wnioskiem

    Pytanie:

    dopiero jak kasa do nich dotrze będę miał dostąp na podgląd on-line?? bo teraz
    nie mogę się zalogować nie otrzymam żadnego loginu i hasła :(
    jest tam iż e-mail i pesel - ale wywala błąd

    proszę o wyjaśnienie.

  • 2. Data: 2009-01-29 15:18:43
    Temat: Re: Killer - pytanie proceduralne!!
    Od: aneczka <a...@g...pl>

    b...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:

    > dopiero jak kasa do nich dotrze będę miał dostąp na podgląd on-line??

    tak. musisz jeszcze dostać mail potwierdzenie założenia
    lokaty i trzeci z hasłem do konta

  • 3. Data: 2009-01-29 17:03:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 29 Jan 2009 16:18:43 +0100
    aneczka <a...@g...pl> wrote:

    > tak. musisz jeszcze dostać mail potwierdzenie założenia
    > lokaty i trzeci z hasłem do konta

    Uściślając. Jak właci pieniądze i lokata zostanie założona, to wtedy
    zakłada nowe konto, podając adres email i PESEL z wniosku i wtedy
    otrzyma hasło do konta.

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-01-29 21:06:05
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    b...@g...SKASUJ-TO.pl wrote on 2009-01-29 15:48:
> [...]
    > nie mogę się zalogować nie otrzymam żadnego loginu i hasła :(
    > jest tam iż e-mail i pesel - ale wywala błąd

    Polecam wątek 'Lokata Killer podgląd i zrywanie online' - tam jest co i
    jak. Trzeba wypełnić osobny wniosek o dostęp online -
    https://e-wniosek.pocztowy.pl/lokaty-online/gen.php - nie ma znaczenia,
    że maila się podaje we wniosku o lokatę :-)
    I jako że zakładałem kilka dni temu - to wniosek o dostęp wypełniłem
    zaraz po wniosku o lokatę - ale na pewno było to zanim dostali moją kasę.

    Ważna jest wielkość liter w mailu - czyli wnioskując o dostęp -
    wpisujesz maila np. zmieniając niektóre litery na wielkie - i tak samo
    musisz podać przy logowaniu - ale hasło dostaniesz od nich.

    Pozdrawiam
    Michał M