  • 11. Data: 2002-06-13 16:24:29
    Temat: Re: Kiedy Millennium przez Internet?
    Od: <t...@p...onet.pl>

    "WaSyL" <w...@c...pl> napisał:

    > II kwartal to by bylo jakis teraz , ale ani widu ani slychu :-((((

    Bo nie powiedzieli II kwartał którego roku. Deklracje o uruchomieniu dostępu
    via net składają co jakiś czas, podając najczęściej termin półroczny... i tak
    od lat.

    Z resztą skoro użytkowany przez ich system nie jest w stanie poprawnie
    funkcjonować w obecnym układzie, to może lepiej, że nie sprzęgają go z siecią.
    Nie zapomnę pani konsultantki oddziałowej, która podczas jednej z licznych
    awarii systemu przy próbie wypłaty mojej _własnej_ gotówki powiedziała: "Jeżeli
    bardzo pan potrzebuje tych pieniędzy, to proszę napisać prośbę i odpowiedznio
    ją uzasadnić".

    pozdrawiam
    wind

  • 12. Data: 2002-06-13 16:31:42
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    "Jeżeli
    > bardzo pan potrzebuje tych pieniędzy, to proszę napisać prośbę i

    Hmmm, nie wiem dlaczego tak jedziecie na Millennium. Mam u nich konto prawie
    2,5 roku i nigdy, ale to nigdy nie mailem najmniejszego problemu z kontem,
    karta czy bankomatem.

  • 13. Data: 2002-06-13 16:55:03
    Od: <t...@p...onet.pl>

    "minik" <m...@m...net> napisał(a):

    > Hmmm, nie wiem dlaczego tak jedziecie na Millennium. Mam u nich konto prawie
    > 2,5 roku i nigdy, ale to nigdy nie mailem najmniejszego problemu z kontem,
    > karta czy bankomatem.

    Może mało intensywnie używasz.

    Ja przez problemy z autoryzacją ich VE musiałem na Schellu telefon komórkowy
    oddać w zastaw! (przy okazji się dowiedziałem gdzie nie należy tankować)

    Nie miałem dostępu do własnej gotówki przez dwie doby z powodu awarii systemu.

    Na skutek głupoty pani z bankolinii o 4 dni opóźniła się wypłata walutowa.

    W odpowiedzi na reklamacje tej ostatniej sytuacji, dostałem pismo, w którym
    czterokrotnie zwrócili się do mnie per Pan a trzykrotnie per Pani. Pod tym
    pismem podpisały się dwie osoby, jedna na stanowisku E K S P E R T (pisownia
    oryginalna), druga to Dyrektor COK i Jakości.

    Morał dla mnie płynie jeden: jaki Dyrektor taka jakość i taki bank.

    pozdrawiam
    wind

  • 14. Data: 2002-06-13 17:04:25
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Może mało intensywnie używasz.
    Wrecz przeciwnie.

    > Ja przez problemy z autoryzacją ich VE musiałem na Schellu telefon
    komórkowy
    > oddać w zastaw! (przy okazji się dowiedziałem gdzie nie należy tankować)
    To chyba wina centrum autoryzacji...

    > Nie miałem dostępu do własnej gotówki przez dwie doby z powodu awarii
    systemu.
    Tu jest bol. Ale jakby wziac pod uwage np. przetwarzania innych bankow to ci
    wyjdzie kilkadziesiat dni w roku =)

    > Na skutek głupoty pani z bankolinii o 4 dni opóźniła się wypłata walutowa.
    Zatluc pania =)

> [...]
    (pisownia
    > oryginalna), druga to Dyrektor COK i Jakości.
    LOL =)

    > Morał dla mnie płynie jeden: jaki Dyrektor taka jakość i taki bank.
    A ja bym sie plul o RN =)

  • 15. Data: 2002-06-13 17:23:07
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:aeahfi$m93$1@news.onet.pl...

    > Hmmm, nie wiem dlaczego tak jedziecie na Millennium. Mam u nich konto
    prawie
    > 2,5 roku i nigdy, ale to nigdy nie mailem najmniejszego problemu z kontem,
    > karta czy bankomatem.

    To samo moge powiedziec i ja: konto od 3 lat, 2 karty, jedna lokata. Mozna
    sie czasami przyczepic do ludzi w odzialach (o mentalnosci taboretow) ale
    generalnie jest OKE. Mam oddzial kolo domu i kolo roboty, przez telefon
    zalatwie co trzeba i oprucz netu na razie nic mi nie brakuje. Rozwazalem
    MultiBank ale tam VC jest debetowa, to dyskwalifikacja. Citi za drogie,
    mBank nie ma VC ...

  • 16. Data: 2002-06-13 17:24:44
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:aeajct$pvb$1@news.onet.pl...

    > A ja bym sie plul o RN =)

    Dzizas, NS to sie kapnalem, ale RN ?

  • 17. Data: 2002-06-13 17:30:52
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Dzizas, NS to sie kapnalem, ale RN ?

    Napisales o zaleznosci banku od dyrektora, ale to Rada Nadzorcza decyduje o
    posunieciach a nie sam dyrektor.

  • 18. Data: 2002-06-14 07:50:13
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Może mało intensywnie używasz.

    Ja uzywam bardzo intensywnie i tez nie mialem zadnych problemow

    > Ja przez problemy z autoryzacją ich VE musiałem na Schellu telefon komórkowy
    > oddać w zastaw! (przy okazji się dowiedziałem gdzie nie należy tankować)

    Na Shellu mieli zawsze problemy z autoryzacja kart (probowalem
    kilkakrotnie z Millennium, PKO SA, mBank). Widzialem sam jak ludzie z
    innymi kartami mieli problemy. Dlatego nie tankuje w wogole na Shellu.

    > Nie miałem dostępu do własnej gotówki przez dwie doby z powodu awarii systemu.

    To dziwne, bo ja korzystam z karty Millennium co 2-3 dni i nigdy nie
    spotkalem sie z taka awraia. Kiedys mieli taka, ze nie dzialala
    autoryzacja w sobote przez pol dnia, ale dluzszej nie spotkalem.

    > Na skutek głupoty pani z bankolinii o 4 dni opóźniła się wypłata walutowa.

    Ale to juz nie bank tylko ludzie, ktorzy zdarzaja sie w kazdej bankolinii,
    co doswiadczylem juz w innym banku :-)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 19. Data: 2002-06-14 08:53:16
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisał w wiadomości
    y.floraland.pl...

    Na Shellu mieli zawsze problemy z autoryzacja kart (probowalem
    kilkakrotnie z Millennium, PKO SA, mBank). Widzialem sam jak ludzie z
    innymi kartami mieli problemy. Dlatego nie tankuje w wogole na Shellu.

    Shell ma tak dosc czesto - a szczegolnie w soboty - no ale czemu sie
    dziwic - obsluguje ich Pekao SA ;-(

    --
    JaKi