  • Data: 2003-07-26 22:05:02
    Temat: Re: Karty kredytowe dla zamożnych
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > Nie widze w pierwotnym mailu zadnych przeslanek po temu.

    Oryginalny tekst:

    Nie wydaje mi sie, by byl to opis wypadku "pieszego", chocby dlatego,
    ze braly w nim udzial dwie osoby. Ale byc moze autor rozwieje te
    watpliwosci? IMHO najbardziej prawdopodobne, ze byl to jednak wypadek
    samochodowy, ale nie jest to jednoznacznie powiedziane.

    > A nawet gdyby - naprawde uwazasz, ze prowadzisz tak uwaznie, ze nigdy
    > nie bedziesz mial wypadku ze swojej winy?

    Dlaczego? Niczego, co by moglo cos takiego sugerowac, chyba nie napisalem?

    Moje zdanie "To byl sprawca? Bo jesli nie, to mam wrazenie, ze leczenie
    powinno byc finansowane z OC sprawcy wypadku." oznacza tylko to, co
    oznacza, i odnosi sie tylko do tego konkretnego przypadku, opisanego
    powyzej.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator