  • 41. Data: 2008-07-13 12:45:06
    Temat: Re: Karty bez chipa i karty kredytowe za granicą
    Od: Juliusz Gonera <j...@n...junk.toya.net.pl>

    Dzięki za odpowiedzi ;)
    Debetową zostawiłem płaską i załatwiłem sobie kredytową Visę Silver z BZ
    WBK z limitem 1500 zł. O dziwo, w przeciwieństwie do mBanku nie chcieli
    żadnych zaświadczeń o średniej ani certyfikatów językowych. Wystarczyła
    legitymacja studencka.
    --
    _ _ _ _ ___ ___
    (__||___||__)|_|_||___) @toya.net.pl | ICQ: 64994211

  • 42. Data: 2008-07-13 14:00:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Juliusz Gonera pisze:
> [...]
    > WBK z limitem 1500 zł. O dziwo, w przeciwieństwie do mBanku nie chcieli
    > żadnych zaświadczeń o średniej ani certyfikatów językowych. Wystarczyła

    Bo to droga karta w przedluzeniu.

    Przy okazji - TOiP ich zwyklaych kart nie jest dla mnie do konca jasne
    (sam mam Money.pl)
    Czy oprocz oplaty rocznej pobieraja rowniez platnosc comiesieczna???

  • 43. Data: 2008-07-14 17:35:54
    Od: Juliusz Gonera <j...@n...junk.toya.net.pl>

    krzysztofsf wrote:

    > Bo to droga karta w przedluzeniu.

    Być może, nie orientuję się w cenach, ale nie zamierzam jej przedłużać ;)

    > Przy okazji - TOiP ich zwyklaych kart nie jest dla mnie do konca jasne
    > (sam mam Money.pl)
    > Czy oprocz oplaty rocznej pobieraja rowniez platnosc comiesieczna???

    Tego też do końca nie rozumiem. Wiem tylko, że na pewno w pierwszym roku
    nie ma opłat miesięcznych.
    --
    _ _ _ _ ___ ___
    (__||___||__)|_|_||___) @toya.net.pl | ICQ: 64994211

  • 44. Data: 2008-07-23 19:34:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message

    > Z ciekawosci, przy najblizszej okazji, poczytam SC na kartach, ktore mam
    > :).

    No, i sprawdzilem... niestety tylko dla kart, ktore mam aktywne w portfelu.

    Diners Club - 101
    Amex - 101
    VISA kredytowa Multi (z chipem) - 206
    Maestro PayPass BZ WBK - 226
    VISA Electron Fortis Banku - 126

    W praktyce to oznacza, ze w przypadku 3 ostatnich zawsze bedzie wymuszana
    autoryzacja o ile POS ma PINpad (wyjatkiem jest tu Centrum Autoryzacji
    Pekao, gdzie maja wlasne zasady ;)).

    hehe... i jeszcze lojalnosciowa Miles and More - 102

    MK

  • 45. Data: 2008-07-23 19:45:32
    Temat: Re: Karty bez chipa i karty kredytowe za granic?
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    MK <m...@i...pl> wrote:
    > No, i sprawdzilem... niestety tylko dla kart, ktore mam aktywne w
> [...]

    A w jaki sposób tak można sobie odczytać service-code?
    Jakiś czytnik paska do kompa?

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 46. Data: 2008-07-23 21:16:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > No, i sprawdzilem... niestety tylko dla kart, ktore mam aktywne w portfelu.

> [...]

    Zadnej wypuklej X2X nie widze :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 47. Data: 2008-07-24 06:21:01
    Temat: Re: Karty bez chipa i karty kredytowe za granicÂą
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message

    > Zadnej wypuklej X2X nie widze :-)
    > --

    Bo podejrzana w teg drupie mogla byc tylko jedna karta tj. KK Multi. Nie
    bylem przygodowany i dlatego probka tak mala.

    MK

  • 48. Data: 2008-07-29 12:34:40
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Co to za karta - akurat pytam o Maestro?
    JaC

    -----

  • 49. Data: 2008-07-29 19:55:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    " 666" <u...@w...eu> wrote in message news:g6noa5$h01$2@news.wp.pl...
    Co to za karta - akurat pytam o Maestro?

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/44030

    MK

  • 50. Data: 2008-07-30 08:52:55
    Temat: Re: Karty bez chipa i karty kredytowe za granica
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    I jeszcze moze wiesz: jak przelicza platnosci dokonywane w funtach?
    JaC

    -----