    From: Tomek <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karty Kredytowe - kilka ważnych informacji
    Date: Thu, 29 Jul 2004 20:15:52 +0200

    Jan Nowisz wrote:
    > U?ytkownik "Tomek" <t...@p...fm> napisa^(3) w wiadomo?ci

    > Przejd1/4my do konkretów, bo sie^ mówi?c szczerze troszke^ podjara^(3)em. Jakie
    > banki/produkty 'elektryczne' ma Kolega na my?li?
    >
    > siemka

    Nie lubię nikogo bezpodstawnie oskarżać.
    Sugeruję przestudiować regulaminy danej usługi w kilku bankach.
    Nie ukrywam, że mam przyzwyczajenie do standardów CITI i BZWBK, w
    zakresie bezpieczeństwa karty kredytowej, choć rachunków tam nie mam a w
    Lukasie, mBanku i VWBankuDirect. Cieszy mnie możliwość dostępu do
    informacji o saldzie dla karty kredytowej, o operacjach, itp., ale
    zapewne inne banki mają podobne oferty. Wybór więc Wam pozostawiam.
    List napisałem po tym gdy kolejna osoba wpadła w sidła kartowe i nie
    może spłacić zadłużenia na rachunku bo bank nie "przejął
    odpowiedzialności od razu..." Nie krytykuję więc tego czy innego Banku,
    bo w końcu klient podpisując regulamin miał tam tą informacje i... ją
    przecież zaakceptował...
    Po wtóre ostastnio zaproponowano mi kolejną kartę kredytową której
    regulamin zawierał podobne niekorzytne zapisy...

    Celem listu było więc li tylko zasugerowanie na co należy zwracać uwagę
    przy czytaniu oferty... Ostatnio banki "atakują" nas takimi ofertami...