    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kartać czy nie kartać (było: Raiffeisen - konto osobiste)
    Date: Sat, 04 Apr 2009 12:33:33 +0200

    Tristan pisze:
    > No to jaki problem je wlać tam, gdzie pracują?

    Ponieważ od kwot jakie trzymam na rachunku, które zawsze muszą być pod
    ręką zarobek jest tak czy inaczej mizerny, obojętnie na jakim ROR będą
    leżały.

    > Trzeba szukać końcówek, przekładać grosiki,
    > przerzucać małe metalowe krążki.... Jakby była tylko papierowa, to jeszcze,
    > ale monety to koszmar. Jak widzę, że kolejka w kasie utyka, to na 90% na
    > gotówkowcu... Bo dłubie po kieszonkach portfela za drobniakami, bo próbują
    > wymyślić matematycznie ile dać i jak, bo kasjerka zakasa kiece i leci
    > rozmieniać do sklepu obok....

    Ja jakoś nigdy nic nie muszę szukać. Aczkolwiek ja w portfelu nie noszę
    nominałów mniejszych niż 1 PLN, bo nie mam na to miejsca. A drobnicę
    wrzucam w domu do takiego pudełeczka i później jak się zapełni to coś z
    tym robię.

    > gdzie ty mieszkasz? przecie na największej wsi największa tempota wie jak,
    > bo ją nauczyli.

    Warszawa. I często są takie przypadki jak opisałem.

    > Niestety nie znam darmowych KK.

    W zasadzie każda KK jaką miałem była dla mnie darmowa.

    --
    Mithos