  • 1. Data: 2008-10-30 13:42:01
    Temat: Karta z Eurobanku
    Od: "NOFX" <n...@p...onet.pl>

    Witam
    Ile czekaliscie na karte bankomatowa z Eurobanku. Czekam juz prawie 2
    tygodni i jeszcze nie przyszla.

  • 2. Data: 2008-10-30 13:55:52
    Temat: Re: Karta z Eurobanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Paź, 14:42, "NOFX" <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam
    > Ile czekaliscie na karte bankomatowa z Eurobanku. Czekam juz prawie 2
    > tygodni i jeszcze nie przyszla.

    Nic nie czekalem bo wzialem od reki niespersonalizowana przy
    zakladaniu konta online (po 3-ch miesiacach zrezygnowalem , bo nie
    byla mi potrzebna).

  • 3. Data: 2008-10-30 14:19:35
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gecdum$7s9$1@mx1.internetia.pl, *NOFX* wrote:
    > Witam
    > Ile czekaliscie na karte bankomatowa z Eurobanku. Czekam juz prawie 2
    > tygodni i jeszcze nie przyszla.

    4 tygodnie czekania radze cierpliwie czekac.
    Ja bylem niecierpliwy i po dwoch tyg poszedlem i zglosilem ze nie przyszla
    to ja zastrzegli i czekalem kolejne 4 tygodnie na nowa.
    A ta pierwsza po kolejnych 2 tyg przyszla :) no i mam zakladke do ksiazki z
    niej ;-)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2008-10-30 14:19:54
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 30 Paź, 14:42, "NOFX" <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam
    > Ile czekaliscie na karte bankomatowa z Eurobanku. Czekam juz prawie 2
    > tygodni i jeszcze nie przyszla.

    Spokojnie, poczekaj jeszcze tydzień.
    Ja w lutym wyrabiałem sobie karte Premium Club i koniecznie chciałem
    spersonalizowaną. Przyszła po pełnych 2 tygodniach.

  • 5. Data: 2008-10-31 00:37:31
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A co to za jedna?
    JaC