  • 11. Data: 2006-03-17 10:33:16
    Temat: Re: Karta kredytowa - odsetki
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca wrote on 2006-03-17 09:44:
    > Gwoli ścisłości - niektóre banki uznają, że jeśli niedopłata jest
    > mniejsza niż 1 zł, to spłata była całkowita.
    A które są tak wspaniałomyślne? Możesz zdradzić?

    Michał M

  • 12. Data: 2006-03-17 11:55:23
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl> wrote in message
    > A które są tak wspaniałomyślne? Możesz zdradzić?

    Citi, chyba jest to napisane w regulaminie albo przewodniku dla klienta.

    MK

  • 13. Data: 2006-03-17 20:07:58
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Jedna rzecz przyszla mi do glowy kilka minut temu, kiedy spojrzalem
    na zlecone przelewy przyszle. Patrze sobie a tu przelew do Millennium
    z tytulu splaty zadluzenia na karcie ustawiony jest na 18 marca.
    Dzis jest 17 i to piatek...znaczy sie....jutro jest sobota i 18.
    Przelew niestety nie dojdzie przed terminem wymaganej splaty. Nawet
    jakbym zmienil przelew na juz, to i tak przelew nie wyjdzie. wrrrr.
    Patrze sobie na wyciag, a tu jak wól stoi 18 marzec data splaty.
    I tak sobie mysle, czy to celowo banki ustawiaja automat liczacy
    dni grace period bez uwzglednienia dni wolnych od pracy, tudziez dni
    wolnych od sesji KIRu?
    Z Millennium nie wiem jak jest, ale kiedys mi sie tak zdarzylo
    bezmyslnie wpisac date przelewu z wyciagu bez sprawdzania
    kalendarza przy splacie Cyfry Plus z Lukasa. Przelew doszedl w
    poniedzialek i Lukasik nie naliczyl zadnych oplat. Ciekawe co
    zrobli Millennium.....

  • 14. Data: 2006-03-17 20:15:35
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > kalendarza przy splacie Cyfry Plus z Lukasa. Przelew doszedl w
    > poniedzialek i Lukasik nie naliczyl zadnych oplat. Ciekawe co

    Teoretycznie jesli data platnosci przypada na dzien wolny od pracy, to
    naleznosc zaplaconaw pierszy dzien roboczy po dacie platnosci uznaje sie a
    zaplacona w terminie.

    Ale warto tu zajrzec do umowy. Bo jesli w umowie jest, ze pieniaze powinny
    wplynac 'do dnia ....', to moze to oznacac, ze w tym przypadku termin
    przypada na 17.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 15. Data: 2006-03-17 20:43:28
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 17 Mar 2006 21:15:35 +0100,
    osoba podpisana: Bartek <a...@t...pl>
    napisała:
    [...]
    > Teoretycznie jesli data platnosci przypada na dzien wolny od pracy, to
    Sobota nie jest dniem wolnym od pracy.

    KJ

    God created a few perfect heads. The rest he covered with hair.

  • 16. Data: 2006-03-17 21:46:36
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Jak pisalem wydawalo mi sie ze jestem swadomy - ale zycie rewiduje takie
    > sady.
    > O tym ze odsetki leca od dnia obciazenia karty wiedzialem - ale nie wiem
    > skad wydawalo mi sie ze te odsetki sa naliczane tylko od kwoty ktora sie nie
    > splacilo.

    Dobrze Ci się wydawało, tak jest od dnia spłaty części zadłużenia :)
    Tylko, że wizja była niekompletna ;-)