  • Data: 2004-02-20 08:32:44
    Temat: Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
    Od: "Andrzej Boloczko" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "valet" <v...@w...pl> wrote in message
    news:c134u0$ndb$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Sprawdzałeś ? Cus mnie się zdawa, że gdybyś chciał się tak 'pobawic' jak
    > Jacek - efekt mógłby być podobny :)
    > BTW przysłali Ci ją listem zwykłym czy poleconym ?

    dostalem listem zwyklym i nie sprawdzalem ;)
    Nawet gdyby byla aktywowana, to mnie nie mogliby obciazyc
    (zgodnie z prawem), wiec po co mialem sobie robic takie problemy jak
    Jacek ? :)

> [...]
    > płacić do woli, niezaleznie od floor limitów i Jackowi nie zdarzyła by się
    > ta druga sytuacja (zakupy na wiekszą kwote i info o nieaktywnej karcie).
    > Rzecz w tym, że karta VE INTERIA.PL wbrew temu w jaki plastik jest
    > 'ubrana' - nie jest kartą funkcjonującą wyłącznie w środowisku
    > elektronicznym (można nią dokonywać transakcji bez fizycznego użycia
    karty -
    > co zresztą bank wymyślił sobie jako podstawową użyteczność tej karty). Coś
    > mi się zdaje, że do końca nie przewidzieli konsekwencji swoich działań.

    Byc moze jest tak jak mowisz, nie wnikajac w to jak bylo rzeczywiscie,
    Bank nie popisal sie specjalnie.
    Pozdrawiam
    Andrzej B