  • 1. Data: 2005-09-01 07:31:58
    Temat: Karta kredytowa PKO BP - reklamacja
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    Karta kredytowa Visa Clasic PKO BP
    Na zestawieniu widnieją 4 operacje zagraniczne wykonane przez internet których
    nie wykonywałem.
    Złożyłem reklamację w banku 2 sierpnia.
    Po 30 dniach nie dostałm żadnej odpowiedzi więc zadzowniłem do nich i tu
    usłyszałem że termin reklamacji mija 5 października.

    Moje pytanie: ile ma bank na rozpatrzenie tego rodzaju reklamacji ?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2005-09-01 08:03:06
    Temat: Re: Karta kredytowa PKO BP - reklamacja
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    > Po 30 dniach nie dostałm żadnej odpowiedzi więc zadzowniłem do nich i tu
    > usłyszałem że termin reklamacji mija 5 października.
    >
    > Moje pytanie: ile ma bank na rozpatrzenie tego rodzaju reklamacji ?

    Tyle ile w regulaminie, czyli niezwłocznie, ale nie później niż 60 dni. Jak
    na inne banki jest to stosunkowo szybko, a ustawa o EIP wspomina o 90
    dniach.

    Pozdr.
    K.K.

  • 3. Data: 2005-09-01 08:35:35
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    > Tyle ile w regulaminie, czyli niezwłocznie, ale nie później niż 60 dni. Jak
    > na inne banki jest to stosunkowo szybko, a ustawa o EIP wspomina o 90
    > dniach.

    Dziękuję za info.
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 4. Data: 2005-09-01 08:45:55
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Tomek napisał(a):
    > Witam,
    > Karta kredytowa Visa Clasic PKO BP
    > Na zestawieniu widnieją 4 operacje zagraniczne wykonane przez internet których
    > nie wykonywałem.

    Może kiedyś PKO BP udostępni usługę zaznaczoną przeze mnie i widoczną na
    kwestionariuszu wniosku o KK PKO BP czyli informacja o saldzie na koniec
    dnia e-mailem, bo o powiadomieniach o transakcjach i założonych
    blokadach sms'em powoli przestaję marzyć.

    eh powolne PKO BP, kartą można płacić przez internet, a wyciągu na
    bieżąco sprawdzać niestety nie można...

    pozdrawiam
    --
    oboista

  • 5. Data: 2005-10-04 09:27:58
    Od: t...@p...onet.pl

    > Tyle ile w regulaminie, czyli niezwłocznie, ale nie później niż 60 dni. Jak
    > na inne banki jest to stosunkowo szybko, a ustawa o EIP wspomina o 90
> [...]

    A co się dzieje jeśli w tym czasie nie uzyskam odpowiedzi na reklamację ?

  • 6. Data: 2005-10-04 18:47:54
    Od: PiotrK <p...@w...itserwis.pl>

    Witam

    Tomek napisał(a):
    > Witam,
    > Karta kredytowa Visa Clasic PKO BP
    > Na zestawieniu widnieją 4 operacje zagraniczne wykonane przez internet których
    > nie wykonywałem.

    Czy są to transakcje wykonane na betandwin.com?

    Pozdrawiam
    PiotrK

  • 7. Data: 2005-10-05 06:56:31
    Od: t...@p...onet.pl

    > Witam

    > Czy są to transakcje wykonane na betandwin.com?
    >
    > Pozdrawiam
    > PiotrK

    Nie, to transakcje w sklepie internetowym z bielizną.
    Co ciekawe ów sklep nawet nie wysyła towarów do Polski